WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2019

Nie do śmiechu

We Francji dziennikarze nie walczyli z hejtem w sieci, tylko sami go nakręcali.

Grupa dwudziestu kilku osób przez kilka lat nękała na Facebooku ludzi, publikując teksty dyskryminujące kobiety, rasistowskie, homofobiczne czy antysemickie. Rozpowszechniała też zmontowane zdjęcia pornograficzne mające kompromitować wybrane ofiary. Rzecz działa się we Francji, a sprawcami cyberprzemocy byli głównie dziennikarze, PR-owcy i pracownicy reklamy. Po ujawnieniu afery w lutym br. przez dziennik „Libération” główne media szybko zamknęły wstydliwy temat. Za to odezwały się kolejne ofiary nękania w medialnych firmach.

Mariusz Kowalczyk, Paryż

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.