Pracownicy TVN Warner Bros. Discovery dostali akcje  |  Jak duchowni mogą korzystać z social mediów?  |  Sąd uznał dziennikarki za współautorki  |  Nowy polski serial HBO Max  |  Oglądalność "Na Wspólnej" w TVN  |  UPC Polska podniesie cenę  |  Serial "Ranczo" ponownie dostępny  |  Nowy logotyp Grupy Eurozet  |  Feeders Agency wygrała  |  Havas Media  |  Žatecký zmienia opakowania  |  Google objęte dochodzeniem  |  Meta chce zakazać płatnych kampanii politycznych  | 

Pracownicy TVN Warner Bros. Discovery dostali akcje  |  Jak duchowni mogą korzystać z social mediów?  |  Sąd uznał dziennikarki za współautorki  |  Nowy polski serial HBO Max  |  Oglądalność "Na Wspólnej" w TVN  |  UPC Polska podniesie cenę  |  Serial "Ranczo" ponownie dostępny  |  Nowy logotyp Grupy Eurozet  |  Feeders Agency wygrała  |  Havas Media  |  Žatecký zmienia opakowania  |  Google objęte dochodzeniem  |  Meta chce zakazać płatnych kampanii politycznych  | 

Pracownicy TVN Warner Bros. Discovery dostali akcje  |  Jak duchowni mogą korzystać z social mediów?  |  Sąd uznał dziennikarki za współautorki  |  Nowy polski serial HBO Max  |  Oglądalność "Na Wspólnej" w TVN  |  UPC Polska podniesie cenę  |  Serial "Ranczo" ponownie dostępny  |  Nowy logotyp Grupy Eurozet  |  Feeders Agency wygrała  |  Havas Media  |  Žatecký zmienia opakowania  |  Google objęte dochodzeniem  |  Meta chce zakazać płatnych kampanii politycznych  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2019

Nie do śmiechu

We Francji dziennikarze nie walczyli z hejtem w sieci, tylko sami go nakręcali.

Grupa dwudziestu kilku osób przez kilka lat nękała na Facebooku ludzi, publikując teksty dyskryminujące kobiety, rasistowskie, homofobiczne czy antysemickie. Rozpowszechniała też zmontowane zdjęcia pornograficzne mające kompromitować wybrane ofiary. Rzecz działa się we Francji, a sprawcami cyberprzemocy byli głównie dziennikarze, PR-owcy i pracownicy reklamy. Po ujawnieniu afery w lutym br. przez dziennik „Libération” główne media szybko zamknęły wstydliwy temat. Za to odezwały się kolejne ofiary nękania w medialnych firmach.

Mariusz Kowalczyk, Paryż

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.