Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2019

Jak Weszło wyszło

Budując grupę Weszło, Krzysztof Stanowski postawił na strategię, że każde kolejne medium to nowa przestrzeń na sponsoring lub partnerstwo.

Gdy nominowana do nagrody Grand Press Digital 2018 Grupa Weszło przegrała z Onetem, znany z ciętego języka założyciel Weszło Krzysztof Stanowski w komentarzu na swoim portalu uznał ten werdykt za „śmieszny” – po czym przyznał: „Może pomogłaby nam [nagroda] np. w relacjach z domami mediowymi, trzymającymi całą kasę. My oczywiście sobie radzimy, realizujemy mnóstwo kampanii, ale prawda jest taka, że za każdą kampanią musimy się nałazić dziesięć razy bardziej, aby uszczknąć chociaż część tortu dla siebie. Rynek podzieliły »grubasy« i nie jest łatwo wepchnąć się między nich”.

Jednak się wpycha.

Sebastian Kucharski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.