Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

07-08/2020

Press

Spis treści:

Press

Zostaną najtwardsi

Z Ewą Ivanową, dziennikarką „Gazety Wyborczej”, rozmawia Grzegorz Kopacz

Press

Blajer mówi: biznes

Dziennikarze ekonomiczni z zadziwiającą zręcznością tłumaczą przejście swojego kolegi Pawła Blajera z TVN 24 do TVP Info

Press

Niemiecki eksperyment

Rekordowe zasięgi i historyczne wzrosty prenumerat cyfrowych nie rekompensują utraty reklamodawców i wysokich kosztów dystrybucji. Jak niemieccy wydawcy planują przetrwać kryzys?

Press

Korona stanów

W ciągu miesiąca od wybuchu epidemii zwolnienia i cięcia pensji dotknęły co najmniej 36 tys. pracowników mediów w Stanach Zjednoczonych. Koronawirus obnażył największe słabości amerykańskiego rynku medialnego

Press

Eter internetu

Do większości nowych internetowych rozgłośni trafiły znane głosy, ale są także nowe odkrycia

Press

Terytorium Komanczów

Policja ściga kilkunastu dziennikarzy i ludzi mediów za relacjonowanie wydarzeń spod domu Jarosława Kaczyńskiego. Zarzuty są absurdalne, ale strategia przynosi efekty – już niewielu się tam pojawia

Press

Kręci nas technologia

Ranking najlepszych magazynów online

Press

Ból Trójki

Masowo odchodzili, teraz wracają. Na Myśliwieckiej po zmianie dyrektora wygrywa nowa nadzieja czy stary sentyment i wygoda?

Press

Czasem musisz skłamać

Z Lene Wold, autorką reportażu „Honor. Opowieść ojca, który zabił własną córkę”, rozmawia Weronika Mirowska

Press

Republika literatów

Czy polityk, który nie opublikował żadnej książki, może osiągnąć sukces we Francji? Nie wiadomo, gdyż takich praktycznie nie ma

Press

Zarządzanie chaosem

Tysiące stron notatek, cytatów, linków i dźwięków pogrupowane w katalogi, które łatwo daje się przeszukać, by znaleźć właściwy wątek – reporterzy zdradzają, jak budują swoje archiwa

Press

Myśl jak czytelnik

Koronawirus sprawił, że dziennikarze zrozumieli, iż wydania online są równie ważne jak papierowe. Jak pisać i redagować w sieci?

Press

Cios w serce

Perypetie agencji informacyjnej w Australii to symptom globalnego problemu, w którym wydawcy medialni przegrywają walkę z platformami technologicznymi udostępniającymi treści za darmo

Press

Sąd nad dziennikarką

Za tekst o nauczycielce, która urodziła dziecko 14-letniemu uczniowi, Ewa Bąkowska dostała Hienę Miesiąca. Dziś już nie pracuje w tygodniku „7 Dni Kalisza”, gazety też już nie ma

Press

Rusyfikacja

Przykład rosyjskiego dziennika „Wiedomosti” pokazuje, jak prawo wykluczające zagranicznego właściciela przeradza się w cenzurę i łamanie dziennikarskich kręgosłupów

Press

Złodzieje marzeń

Jeśli średnio jeden użytkownik wykonuje 15 odsłon dziennie, to uzyskujemy ok. 10 mld akcji zapisanych każdego dnia. Na podstawie takich informacji możemy sprawdzić, na ile czytający stronę internetową lub serwis są do siebie podobni

Press

Czyste nośniki, brudna gra

W Niemczech, gdzie tablety i smartfony podlegają opłatom reprograficznym, do twórców trafia ponad 200 mln euro, we Francji – ponad 170 mln euro, a w Polsce – zaledwie 1,66 mln euro. Lobbing producentów sprzętu zawsze wygrywa

Press

Nie dam się przegonić

Z Jackiem Szydłowskim, autorem Zdjęcia Roku w konkursie Grand Press Photo 2020, rozmawia Iga Kołacz

Press

Nie tylko polityka

W Polsce nie brakuje dobrych fotografów, ale za bardzo koncentrujecie się na polityce – mówi Pieter Ten Hoopen, przewodniczący jury Grand Press Photo 2020

Press

Grand Press Photo 2020

XVI edycja konkursu Grand Press Photo była wyjątkowa: fotoreporterzy nadesłali rekordową liczbę zdjęć, gala i obrady jury zostały przeprowadzone online, tydzień przed galą – po raz pierwszy – ujawniliśmy nominowane do finału zdjęcia. A internauci przyznali swoją nagrodę

Press

Bohater potrzebny od zaraz

Pisma dla dzieci coraz częściej oprócz dostarczania rozrywki skupiają się na rozwijaniu umiejętności. Największy sukces zapewniają te oparte na licencji bajek z rozpoznawalną postacią, z którą czytelnicy mogą się zaprzyjaźnić

Press

Wierzę w intuicję

Z MARCINEM SIENKOWSKIM, DYREKTOREM MARKETINGU W OLX, ROZMAWIA IGA KOŁACZ

Press

Kryzysowy maraton

Większość agencji szuka oszczędności w redukcji wynagrodzeń, by przygotować się na gorsze czasy. Inne wręcz przeciwnie – próbują zatrzymać ludzi, oferując im budżet na kawę i prąd w czasie home office

Press

Ostry cień #hot16challenge2

Miała być akcja wsparcia dla ochrony zdrowia, ale szybko zamieniła się w festiwal protest songów. Różnych opcji

Press

Zostań na YouTube

Podczas pandemii marki zrozumiały, że nie przetrwają bez promocji w internecie, w tym na YouTubie. A tam królują influencerzy, którzy na nowo przypomnieli sobie o codziennym kontakcie z fanami

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.