03-04/2020

Press

Spis treści:

Press

Nie kalkuluję

Z dziennikarką sportową Izą Koprowiak rozmawia Szymon Jadczak

Press

Ta cisza sporo mówi

Pisanie tekstów redakcyjnych na zamówienie polityków budzi oburzenie dziennikarzy. Ale już ich szefów niekoniecznie

Press

Strategia na kozła

Przypadki dziennikarzy zwolnionych po hejcie w sieci każą pytać o zasady, którymi kierują się ich szefowie. Ulegają presji czy muszą kogoś poświęcić w imię rozwiązania kryzysu?

Press

Obie strony muru

Małpiarnia, żarty z polityki, kot ze „Shreka” i odźwierny w talent show – dziennikarze nie szczędzili Szymonowi Hołowni komplementów

Press

Więcej mnie

Tylko w jednym jest stała: lubi błyszczeć. Magdalena Ogórek dziś broni konserwatywnych wartości i rządów PiS, choć wcześniej była twarzą lewicy. To nie jej wina – po prostu zmieniły się czasy

Press

Uciszanie w imię zasad

Nowa polityka informacyjna agencji Bloomberg zakazuje dziennikarzom pisania materiałów śledczych i analiz o starającym się o nominację prezydencką właścicielu agencji

Press

W trybie nadzwyczajnym

Estonia zamknęła kremlowski portal propagandowy Sputnik News. A międzynarodowe organizacje dziennikarskie nie mogą się zdecydować, czy to atak na media czy jednak walka z fake newsami

Press

Śmierć w kraju pokoju

Meksyk, Syria, Afganistan i Pakistan – tam najczęściej w zeszłym roku zabijano dziennikarzy. W tzw. krajach pokoju na celowniku najczęściej znajdują się dziennikarze śledczy

Press

Nie ufam sobie, kiedy robię zdjęcia

Z Wojciechem Wilczykiem, fotografem, który zdokumentował murale kibicowskie i patriotyczne, rozmawia Katarzyna Buszkowska

Press

Nie prowadzę krucjaty

Jeśli opisujesz łamanie prawa pracy u miejscowego producenta, szukaj sprzymierzeńców, choćby wśród kolegów z mediów ogólnopolskich – radzi Adriana Rozwadowska

Press

Zabawa w głuchy telefon

Doszło do tego, że zadawanie pytań przez dziennikarza prokuratorowi bywa traktowane jak przestępstwo. W masowym łamaniu prawa do informacji publicznej prym wiodą państwowe instytucje

Press

Amerykańskie gadanie

Ich zadaniem jest rozbudzać emocje, mobilizować do działania. Mówcy motywacyjni pokazują, że nawet bez kwalifikacji psychologicznych można zarobić. Sporo

Press

Obok słynnego ratusza

Z lokalnych pism sprzedaje się najlepiej. „Tygodnik Zamojski” udowadnia, że da się utrzymać przywiązanie czytelnika i na tym zarabiać

Press

W koło Macieju

News wbrew pozorom nie żyje krótko. Raz rzucony zostaje w głowach odbiorców, którzy potem dziwią się, że plac św. Marka w Wenecji wcale nie jest pod wodą, a w Kalifornii lasy nie płoną na okrągło

Press

Kataloński rząd dusz

Tajemniczy ruch wyzwolenia Katalonii Tsunami Democratic za pomocą stworzonej przez siebie aplikacji kontroluje masowe protesty. W mediach społecznościowych ma więcej obserwujących niż...

Press

Cała prasa w abonamencie

Francja ma najszerszą na świecie ofertę platform prasy w abonamencie – to efekt dużego czytelnictwa i VAT-owskiej luki w podatkach

Press

TVP Sport. Drogo i dobrze

TVP Sport stał się liderem wśród kanałów sportowych. Pytanie, jakim kosztem

Press

Liczby niechciane

Niewielu wydawców chwali się liczbą sprzedanych dostępów cyfrowych. I wcale nie dlatego, że nie ma czym

Press

Instahistorie

Dla jednych to prywatna gazeta, inni szukają tam młodego czytelnika, a niektórzy potrafią zarobić

Press

Nie chciałem być kierowcą walca

Z Piotrem Morkowskim, przewodniczącym rady nadzorczej Brand New Galaxy, rozmawia Agata Małkowska-Szozda

Press

Skok do pierwszej ligi

Tomasz Grodzki jest nowy w wielkiej polityce, ale od razu stał się nadzieją opozycji. Sprawdzamy jego wizerunkowe sukcesy i wpadki

Press

Cyfrowy lobbing

Największy w Niemczech związek firm branży technologicznej zrzesza ponad 2,7 tys. podmiotów. Wpływy Bitkomu rosną, a członkostwem w nim zaczynają już się interesować tradycyjne wydawnictwa prasowe

Press

Nigdy nie jest u celu

O Agnieszce Wasilewskiej, obecnej CEO Ogilvy, mówią, że gra w drużynie, skupiona jest na zadaniach i wspiera zespół. Jednak jej droga do zarządzania agencją była kręta

Press

Zmowa czy standardy?

Agencje brandingowe od lat nie chcą startować w przetargach za darmo, za co SAR może teraz zapłacić

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.