Spis treści:

Press

Z początku miało być skromniej

Z Jerzym Sosnowskim, współtwórcą radia Nowy Świat, rozmawia Maciej Kozielski

Press

Taktyczne milczenie

Dziennikarze nie mają wielu zastrzeżeń do tekstu „Gazety Wyborczej” o zarzutach wobec syna Jacka Kurskiego, ale inne media tego tematu nie pociągnęły. A najważniejsze stacje telewizyjne nawet o nim nie wspomniały

Press

Wyznawcy w sieci

Mowę nienawiści traktuje się w Polsce pobłażliwie. A to stwarza zachętę dla twórców skrajnie prawicowych, nacjonalistycznych kanałów. Dzięki zaangażowanym widzom rosną one w siłę

Press

Ostrzegam: nie ma samotnych sprawców

Zbyt późno rozpoznaliśmy sytuację w mediach społecznościowych – mówi Andrea Röpke, niemiecka dziennikarka śledcza...

Press

Prank-dziennikarstwo

Zbieramy ważne informacje za pomocą rozmów telefonicznych, ujawniamy kulisy i zachowania, które w normalnych warunkach nie mogłyby być ukazane – tłumaczy jeden z pranksterów, którzy nagrali Andrzeja Dudę

Press

Łże-kulturalny

Prezes publicznego Radia Dla Ciebie jest znawcą muzyki poważnej, ubiera się dystyngowanie i zapewnia, że dba o kulturę, w tym języka. Pod smokingiem ukrywa się funkcjonariusz PiS o seksistowskich i rasistowskich...

Press

Lubi wpływy

MIKA BRZEZINSKI, współprowadząca program „Morning Joe” w popularnej telewizji newsowej MSNBC (NBCUniversal), słynie z zagorzałej krytyki administracji Donalda Trumpa. Aż trudno uwierzyć, że znajomość z nim była dla niej maszynką do nakręcania słupków oglądalności

Press

Republika banasiowa

Większą wolność działania mają media na Madagaskarze, a nawet Papui Nowej Gwinei niż w Polsce. Dlaczego upadliśmy tak nisko?

Press

Od zera do fenomenu Twittera

Na polskim Twitterze są zjawiskiem, bo ich wpisy śledzą tysiące osób. Obserwowani przez publicystów, w dyskusje z nimi wchodzą politycy, jednego zbanował Donald Trump. Nie są dziennikarzami, ale błyskotliwie komentują naszą rzeczywistość

Press

Pamięć o Kim

Zginęła na łodzi podwodnej zamordowana przez wynalazcę, o którym robiła materiał. Rodzice Kim Wall walczą, by nie pamiętano jej wyłącznie jako ofiary

Press

Interaktywnie o świecie

Atrakcyjność reportażu interaktywnego wynika przede wszystkim z jego ogromnego potencjału – możliwości pokazania skomplikowanych i pogłębionych treści w przystępnej formie – opowiada PIOTR KLIKS, programista zaangażowany w tworzenie reportaży interaktywnych Outriders

Press

Zwycięskie okno

Jesień to we Francji gorączkowy czas obstawiania najlepszych książek. A najbardziej pożądana Nagroda Goncourtów w kwocie dziesięciu euro jest ważniejsza od literackiej Nagrody Nobla

Press

Fake newsy w oczach dziennikarzy

Teorie spiskowe o powiązaniu technologii 5G z rozwojem koronawirusa zalały sieć w okresie pandemii. Jak wynika z naszego badania, właśnie fałszywe informacje na temat zdrowia – obok polityki – występują najczęściej

Press

Wiek bez znaczenia

Zamienili prasę na internet z zamiłowania albo z konieczności. Doświadczeni redaktorzy ujawniają różnice między pracą w papierze i sieci

Press

Know-How warsztaty ekonomiczne

„Know-how dziennikarstwo ekonomiczne” to webinarium zorganizowaneprzez magazyn „Press” i Allegro. Podczas szkolenia online dziennikarze i redaktorzy poznali sytuację gospodarczą po wybuchu pandemii i dowiedzieli się, gdzie w czasach zarazy szukać ciekawych tematów dla odbiorców swoich mediów.

Press

Maj ujawnił prawdę

Z Maciejem Lissowskim, nowym chief operating oficerem w Pathfinder 23, poprzednio dyrektorem zarządzającym Agencji Warszawa, rozmawia Agata Małkowska-Szozda

Press

Przetrwają najsilniejsi

Branża eventowa nie otrzymała od rządu sektorowej pomocy, na jaką liczyła. Mimo to jej przedstawiciele nadal wierzą w skuteczność dialogu z ministerstwami. Głównie dlatego, że nie mają innego wyjścia

Press

Kto stoi za billboardem

Zarobić można sporo, bo godzina szkolenia polityka zaczyna się od tysiąca złotych. PR-owcy niechętnie chwalą się zleceniami i często nie przejmują poglądami klienta

Press

15. Ranking agencji public relations

Agencje public relations w pandemii widzą raczej szansę niż zagrożenie dla swoich biznesów

Press

#Kierunek Polska

Atrakcyjne położenie geograficzne, historia, smak czy wizja słodkiego lenistwa – wszystko może być magnesem. Kampanie promocyjne miast i regionów szczególną rolę odegrały w okresie pandemii

Press

Sekcja specjalna: Telewizja & Wideo Trendy

Czy zobaczymy jesienią programy z udziałem publiczności? Nadawcy telewizyjni szukają sposobów na zdobycie młodego widza, dlatego serialowy maraton czeka nas nie tylko na ekranie TV, ale i w platformach streamingowych. W najnowszym wydaniu specjalnym „Telewizja & Wideo Trendy” wspólnie z Nielsenem analizujemy wskaźniki oglądalności w pandemii.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.