PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

PAP zapowiada zmiany  |  Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Papaya Films

DLA RÓWNYCH SZANS

OTWIERAMY DRZWI DO BRANŻY TWÓRCZEJ I REKLAMOWEJ

Papaya Films zainicjowała właśnie program stażowy skierowany do grup młodych twórców niedostatecznie reprezentowanych w sektorze. Głównym celem Papaya Internship Programme jest tworzenie i wspieranie szans rozwoju zawodowego w branży kreatywnej dla pozostających w niekorzystnej sytuacji i niedoreprezentowanych grup społecznych. Inicjatywa wynika z obserwacji, że mimo iż w społeczeństwie następują zmiany, stajemy się bardziej inkluzywni, doceniamy i czerpiemy z różnorodności, branża twórczości pozostaje środowiskiem hermetycznym. Naszym zdaniem wymaga ona otwarcia na talenty osób zbyt często pomijanych we współpracy ze względu na stereotypowe postrzeganie ich odmienności. Według nas ich odmienność to wyjątkowość. Mniejszości w Polsce stawiają na co dzień czoła ogromnym wyzwaniom. To właśnie z tej diagnozy wynikła potrzeba utworzenia bezpiecznej przestrzeni dla młodych talentów, które chcą rozwinąć skrzydła, ale ze względów kulturowych, historycznych, społecznych czy psychofizycznych napotykają trudności. Papaya Internship Programme jest odpowiedzią na wyzwanie, jak takim osobom efektywnie pomóc wystartować w karierze zawodowej.

Zakwalifikowane do uruchomionego programu stażowego osoby będą mogły przez pół roku zgłębiać tajniki branży produkcji filmowej i reklamowej, pracując nad atrakcyjnymi projektami z doświadczonym zespołem mentorów. Otrzymają wynagrodzenie w wysokości 4 tys. zł brutto, ubezpieczenie zdrowotne, kurs językowy oraz cykl szkoleń wspierających rozwój kompetencji. Papaya Films pomoże również w relokacji, legalizacji pracy, a w razie potrzeby zapewni na start dwumiesięczne zakwaterowanie, ponieważ program ma zasięg międzynarodowy, nie jest ofertą skierowaną wyłącznie do młodych twórczyń i twórców z Polski.

Rekrutację w ramach pierwszej edycji Papaya Internship Programme otwarto w czterech obszarach. Miejsca czekają na osoby zainteresowane zarządzaniem projektami (project management), zwłaszcza współtworzeniem okołoprodukcyjnych inicjatyw Papaya Films, takich jak konkursy, kreowanie treści, współpraca z twórcami oraz kooperacja z markami. Oddział zrównoważonego rozwoju biznesu (CSR) zapewnia możliwość poszukiwania proekologicznych rozwiązań w branży, zaś dział produkcji reklam (advertisement production) – poznania praktycznych aspektów realizacji filmów. Osoby gotowe do zaangażowanej pracy z mediami społecznościowymi mogą z kolei spróbować swoich sił w grupie tzw. content creatorów, tworząc materiały na TikToka oraz Instagram.

Papaya Internship Programme jest oddolną inicjatywą zespołu Papaya Films. Zgłoszenia do pierwszej edycji programu już trwają. Proces rekrutacyjny jest otwarty dla chętnych z całego świata. Co ważne, nie muszą oni posiadać żadnego doświadczenia w branży twórczej ani reklamowej, a jedynie chęć i gotowość do podjęcia wyzwań w obszarze szeroko pojętego tworzenia treści.

Papaya Internship Programme to inicjatywa zaprojektowana w taki sposób, aby jej efekty wpływały na branżę w dłuższej perspektywie. Jednocześnie społeczność Papaya Films widzi potrzebę działania w chwili obecnej. Chodzi tu o wsparcie dla osób z Ukrainy pracujących w branży produkcyjnej, które ze względu na wojnę przeniosły się do Polski. Stąd równolegle do programu stażowego powstał dla nich komplementarny projekt spotkań networkingowych. Przez pięć tygodni, w piątkowe popołudnia, w biurze Papaya Films producenci z Polski spotykają się z filmowcami, producentami i kreatywnymi z Ukrainy. Poznają się, mówią o aktualnościach i nowościach na polskim rynku, możliwościach pracy, przekazują kontakty. Dotychczas w spotkaniach wzięło udział kilkadziesiąt osób. Program spotkań networkingowych powstał w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

Press

KONTAKT

Justyna Górniak
chief people & sustainability officer
[email protected]

EFEKT

6 MIESIĘCY TRWA PROGRAM STAŻOWY, w trakcie którego osoby biorące w nim udział otrzymają wynagrodzenie, zakwaterowanie, kurs językowy oraz serię tematycznych szkoleń

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.