Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Deloitte

KRÓTKI STAŻ, DUŻE DOŚWIADCZENIE

UTWORZONA PRZED ROKIEM FUNDACJA DELOITTE PRZESZŁA PRZYSPIESZONY KURS DZIAŁANIA, WSPIERAJĄC UCHODŹCÓW Z UKRAINY

Dziewięć programów edukacyjnych, pięć z zakresu klimatu i osiem związanych z dobroczynnością, które bezpośrednio wpłynęły na ponad 100 tys. osób. To tylko kilka liczb podsumowujących pierwszy rok działania Fundacji Deloitte. Jej powołanie w czerwcu ub.r. było kolejnym krokiem na drodze do wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie, zgodnie z globalną strategią firmy „Making impact that matters”.

Celem Fundacji jest prowadzenie projektów skupiających się na trzech kluczowych obszarach: edukacji, klimacie i dobroczynności, które angażują pracowników firmy w Polsce. Wśród programów o charakterze edukacyjnym warto wyróżnić projekt #BeEco, zrealizowany wspólnie z Fundacją Digital University. W jego ramach przeszkolonych zostało 2029 nauczycieli szkół podstawowych z zakresu zmian klimatycznych, gospodarki obiegu zamkniętego czy bioróżnorodności. Nauczyciele otrzymali również scenariusze lekcji opracowane przez ekspertów Deloitte, na podstawie których przeprowadzili lekcje o ekologii dla blisko 35 tys. uczniów. Fundacja Deloitte zaangażowała się również w konkurs „Zwolnieni z Teorii”, nawiązała współpracę z Fundacją Uniwersytet Dzieci i włączyła się w program mentoringowy dla młodych kobiet organizowany przez Vital Voices.

Programy z obszaru ekologii i klimatu to m.in. przygotowanie, wspólnie z Fundacją EkoArka, mobilnego centrum edukacji Deloitte na Śląskim Festiwalu Nauki w Katowicach, które było dostępne dla 30 tys. uczestników wydarzenia. Fundacja włączyła się także w zbiórkę obuwia dla bezdomnych, a razem z firmą WoshWosh pokryła koszt renowacji zgromadzonych par.

Jeśli chodzi o inicjatywy dobroczynne, duża część z nich koncentruje się na działaniach w okresie świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie nawiązaliśmy współpracę z Bankiem Żywności SOS w Warszawie, któremu przekazaliśmy 500 kg żywności. Dzięki temu aż 50 tys. osób otrzymało produkty spożywcze do wykorzystania na świątecznym stole. Zaangażowaliśmy się również w akcję „Szlachetna Paczka” i wspólnie pomogliśmy 29 rodzinom. Kontynuowaliśmy także współpracę z Fundacją „Wolne Miejsce” – dzięki naszemu wsparciu finansowemu 20 tys. samotnych osób spotkało się, by wspólnie celebrować Wigilię.

Press

Dziewięć programów edukacyjnych, pięć z zakresu klimatu i osiem związanych z dobroczynnością, które bezpośrednio wpłynęły na ponad 100 tys. osób. To tylko kilka liczb podsumowujących pierwszy rok działania Fundacji Deloitte. Jej powołanie w czerwcu ub.r. było kolejnym krokiem na drodze do wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie, zgodnie z globalną strategią firmy „Making impact that matters”.

Celem Fundacji jest prowadzenie projektów skupiających się na trzech kluczowych obszarach: edukacji, klimacie i dobroczynności, które angażują pracowników firmy w Polsce. Wśród programów o charakterze edukacyjnym warto wyróżnić projekt #BeEco, zrealizowany wspólnie z Fundacją Digital University. W jego ramach przeszkolonych zostało 2029 nauczycieli szkół podstawowych z zakresu zmian klimatycznych, gospodarki obiegu zamkniętego czy bioróżnorodności. Nauczyciele otrzymali również scenariusze lekcji opracowane przez ekspertów Deloitte, na podstawie których przeprowadzili lekcje o ekologii dla blisko 35 tys. uczniów. Fundacja Deloitte zaangażowała się również w konkurs „Zwolnieni z Teorii”, nawiązała współpracę z Fundacją Uniwersytet Dzieci i włączyła się w program mentoringowy dla młodych kobiet organizowany przez Vital Voices.

Programy z obszaru ekologii i klimatu to m.in. przygotowanie, wspólnie z Fundacją EkoArka, mobilnego centrum edukacji Deloitte na Śląskim Festiwalu Nauki w Katowicach, które było dostępne dla 30 tys. uczestników wydarzenia. Fundacja włączyła się także w zbiórkę obuwia dla bezdomnych, a razem z firmą WoshWosh pokryła koszt renowacji zgromadzonych par.

Jeśli chodzi o inicjatywy dobroczynne, duża część z nich koncentruje się na działaniach w okresie świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie nawiązaliśmy współpracę z Bankiem Żywności SOS w Warszawie, któremu przekazaliśmy 500 kg żywności. Dzięki temu aż 50 tys. osób otrzymało produkty spożywcze do wykorzystania na świątecznym stole. Zaangażowaliśmy się również w akcję „Szlachetna Paczka” i wspólnie pomogliśmy 29 rodzinom. Kontynuowaliśmy także współpracę z Fundacją „Wolne Miejsce” – dzięki naszemu wsparciu finansowemu 20 tys. samotnych osób spotkało się, by wspólnie celebrować Wigilię.

Press

KONTAKT

Agata Lipiec
menedżer Fundacji Deloitte Polska
tel. 668 537 247
[email protected]

Halina Frańczak
corporate responsibility & sustainability officer
tel. 600 468 983
[email protected]

EFEKT

5097 GODZIN PRZEZNACZYLI WOLONTARIUSZE z Deloitte na projekty edukacyjne, ekologiczne, dobroczynne i na rzecz ukraińskich uchodźców

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.