Wydanie: PRESS 09-10/2019

Ranking agencji Public Relations

Rozwój nowych specjalizacji i usług agencji public relations odbił się pozytywnie na ich przychodach.

Z jednej strony, coraz bardziej dojrzały rynek i klienci szukający w agencjach public relations profesjonalnych usług konsultingowych w zakresie komunikacji. Z drugiej strony, konieczność poszerzania usług i narzędzi o te, które jeszcze kilka lat temu nie były kojarzone z agencjami PR. Do tego rosnąca konkurencja i poziom usług PR w mediach społecznościowych, coraz więcej kampanii z udziałem influencerów. Tak wygląda obecnie rzeczywistość branży public relations w Polsce. Ale PR-owcy nie narzekają.

Joanna Sędek

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.