Wydanie: PRESS 09-10/2018

Lato bez radia

Kuriozalne tegoroczne „Lato z radiem” pokazuje, dokąd prowadzą zmiany w mediach publicznych.

Pierwszego dnia kalendarzowego lata audycja „Lato z radiem” gości w Tarnowie. Współprowadzący Robert Kilen zapowiada koncert na tamtejszym rynku, a po chwili dodaje: „I teraz wracamy do Warszawy i gramy Perfect na antenie Radia Wa... yyy, na antenie »Lata z radiem«”. „Takie emocje, że się język plącze” – próbuje ratować sytuację jego żona Monika Tarka.

Na facebookowym profilu fanów audycji „Lato z radiem” i „Cztery pory roku” od razu pojawiają się komentarze. „Za ten początek, że słuchamy Radia Wa… powinny być konsekwencje …nie dość, że słuchalność Jedynki spada, to jeszcze reklama radia komercyjnego” – pisze np. Paweł Motyka. Bo dla wieloletnich słuchaczy „Lata z radiem” błąd Kilena jest znaczący – jak w soczewce skupia to, czego wcześniej na antenie największej publicznej anteny nie było.

Małgorzata Wyszyńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.