Wydanie: PRESS 09-10/2018

Lato bez radia

Kuriozalne tegoroczne „Lato z radiem” pokazuje, dokąd prowadzą zmiany w mediach publicznych.

Pierwszego dnia kalendarzowego lata audycja „Lato z radiem” gości w Tarnowie. Współprowadzący Robert Kilen zapowiada koncert na tamtejszym rynku, a po chwili dodaje: „I teraz wracamy do Warszawy i gramy Perfect na antenie Radia Wa... yyy, na antenie »Lata z radiem«”. „Takie emocje, że się język plącze” – próbuje ratować sytuację jego żona Monika Tarka.

Na facebookowym profilu fanów audycji „Lato z radiem” i „Cztery pory roku” od razu pojawiają się komentarze. „Za ten początek, że słuchamy Radia Wa… powinny być konsekwencje …nie dość, że słuchalność Jedynki spada, to jeszcze reklama radia komercyjnego” – pisze np. Paweł Motyka. Bo dla wieloletnich słuchaczy „Lata z radiem” błąd Kilena jest znaczący – jak w soczewce skupia to, czego wcześniej na antenie największej publicznej anteny nie było.

Małgorzata Wyszyńska

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo