Spis treści:

Mam trzy lustra

Z Karoliną Lewicką rozmawia Mariusz Kowalczyk

Kaczyński choruje, media słabną

Sprawa zdrowia najważniejszej osoby w państwie to dla polskich dziennikarzy temat tabu

Lato bez radia

Kuriozalne tegoroczne „Lato z radiem” pokazuje, dokąd prowadzą zmiany w mediach publicznych

Gra warta pieniędzy

Potencjał polskich streamerów na Twitchu zauważają już nie tylko marki, ale i szefowie amerykańskiej platformy – Polska jest częścią planu rozwoju Twitcha

Wszystko w rękach prezesa

Dlaczego „Ucho Prezesa” przestało śmieszyć?

Niedoszacowani

Rynek fotografii kolekcjonerskiej w Polsce jest wciąż na etapie pierwotnym. Dzięki temu wiele prac można u nas kupić taniej.

Telewizja na Facebooku

Największe amerykańskie sieci telewizyjne, jak ABC News, CNN, Fox News rozpoczęły produkowanie programów informacyjnych i publicystycznych specjalnie na Facebooka. W Polsce nowa aplikacja jeszcze nie jest dostępna.

Dokąd odchodzą?

W mediach tradycyjnych znikają etaty dla dziennikarzy. Sprawdzamy więc, gdzie i na jakich warunkach ludzie mediów mogą znaleźć pracę w nauce, szkolnictwie lub instytucjach kultury.

Twarzą w twarz

Polscy reporterzy piszą książki – a potem, by na nich zarobić, ruszają w Polskę na spotkania autorskie.

Jesteśmy tutaj

Nienawistne komentarze szerzy nieliczna, ale głośna grupa internautów. Zespół #ichbinhier próbuje odzyskać komentarze dla zwykłych ludzi.

Ofiara dobrej zmiany

Krzysztof Skowroński zapowiadał stworzenie radia, którego nie będzie można przestać słuchać. Ale kto słucha Radia Wnet – nie wiadomo.

Kaprys bogacza

Najbogatsi Polacy, inwestując w media, częściej na nich tracą, niż zarabiają.

Kasa za jakość

Po latach płacenia youtuberom za liczbę widzów YouTube zmienia politykę – liczy się jakość widza i materiału. Nie wszystkich to cieszy.

Sabela, kim Ty jesteś?

Z Bartkiem Sabelą, reporterem, podróżnikiem, architektem i aktywistą rozmawia Jacek Nizinkiewicz z „Rzeczpospolitej”.

Poza kontrolą

Wydawca „Vogue” powinien poddać pismo kontroli ZKDP. Rozwiałoby to wszelkie dyskusje i bez względu na wynik byłoby atutem pisma.

Dziennikarski majdan

Ukraina walczy z rosyjskimi fejkami za pomocą metod dziennikarskich. Choć niezupełnie.

Od rzeczy

Paweł Lisicki, dawniej wyważony publicysta, dziś na okładkach swojego tygodnika nie waha się grać kartą antysemityzmu. A sprzedaż i tak spada.

Wędrowanie po ekranie

Mapy są szalenie atrakcyjnym sposobem prezentacji informacji w internecie. Może je przygotować każdy.

Srebrny target

Polacy po pięćdziesiątce mają pieniądze, chętnie inwestują w siebie. Są konsumentami wymagającymi, ale lojalnymi – czas, by branża reklamowa poznała ich potencjał.

Mundial 2018 w portalach sportowych

Jak dziennikarze i specjaliści od komunikacji marketingowej oceniają portale sportowe relacjonujące mundial.

Strzeż się fejków

W wielu krajach redakcje łączą siły w walce z fake newsami. W Polsce każda działa na własną rękę.

Ranking agencji PR

Poszerzanie kompetencji przez agencje PR przekłada się na większe przychody firm.

Dyrektor prymuska

Widzowie i czytelnicy często mają kontakt z nazwiskiem Katarzyny Lubnauer. Lecz przychylność mediów nie wystarczy, by zbudować wizerunek wyrazistego lidera politycznego.

Poprzednie numery

Press
Press
Press