Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Wydawnictwo Podatkowe Gofin

ANNA SZURKO kierownik marketingu

Wydawnictwo oferuje produkty o najwyższej jakości merytorycznej, tak by zaspokajały one potrzeby specjalistów z dziedzin, na których się skupiamy: finansów i księgowości, w tym skomplikowanego obszaru podatków, składek emerytalno-rentowych i zdrowotnych, spraw kadrowych, bezpieczeństwa i higieny pracy i wszystkiego, co dotyczy prowadzenia działalności gospodarczej. Korzystamy przy tym zarówno z kompetencji naszych autorów, jak i wiedzy i bogatego doświadczenia uznanych ekspertów zewnętrznych. To właśnie dzięki tej jakości produkty Gofin cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno prenumeratorów, jak i reklamodawców.

Istotny atut obecnej oferty reklamowej stanowią odbiorcy naszych produktów, gdyż są to profesjonaliści ze wszystkich wspomnianych dziedzin i przedsiębiorcy, a nasze bazy i stosowane narzędzia pozwalają konstruować grupy docelowe komunikacji w pełni odpowiadające na potrzeby marketerów. Nasza oferta reklamowa zaś jest skonstruowana w taki sposób, by każdy klient mógł znaleźć w niej pełny zakres działań i dopasować je do swoich oczekiwań. Zawiera ona szeroki wachlarz usług, począwszy od wieloformatowej reklamy na łamach ogólnopolskiego dziennika „Gazeta Podatkowa”, poprzez reklamę w serwisach internetowych Wydawnictwa, kończąc na cieszącym się wyjątkową popularnością mailingu czy reklamie w niezwykle popularnym programie Druki Gofin. Jesteśmy również otwarci na wszelkiego rodzaju działania niestandardowe – wnikliwie analizujemy zapotrzebowanie reklamowe każdego klienta, starając się maksymalnie dostosować do jego potrzeb.

Mimo pandemii koronawirusa nasze biuro reklamy działało i działa bez zmian. Nie było też potrzeby wprowadzania zmian w ofercie. Po lekkim wyhamowaniu zainteresowania reklamą na przełomie pierwszej i drugiej fali pandemii wróciło ono do wcześniejszego poziomu, a nawet wzrosło.

LUDZIE

Anna Szurko
kierownik marketingu
[email protected]

Joanna Herbut
specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych
[email protected]

KONTAKT

tel. 95 720 85 40,
95 720 85 50
Reklama.gofin.pl

MEDIA

Prasa: dziennik „Gazeta Podatkowa” – sprzedaż ogółem: 21 329 (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, IX 2021)

Internet: Gofin.pl w tym niezwykle popularne witryny pomocników księgowego, m.in.:
Druki.gofin.pl, Kalkulatory.gofin.pl, Przepisy.gofin.pl, Terminy.gofin.pl, Wskazniki.gofin.pl i wiele innych) – liczba użytkowników: 1 582 725 (Google Analytics, XII 2021), Gazetapodatkowa.pl – liczba użytkowników: 60 220 (Google Analytics, XII 2021)

Inne: realizacja usługi mailingu (w bazie 17 tys. rekordów), reklama w programie Druki Gofin (liczba pobrań programu: 534 tys., liczba pobrań druków: ponad 200 mln), reklama w newsletterach

HIT 2021

Stałą współpracę reklamową prowadzą z nami klienci z branży IT oferujący produkty i usługi z obszaru programów księgowych – to klienci szukający wyselekcjonowanych grup odbiorców, których znajdują wśród użytkowników naszych wydawnictw. Ich niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się usługa mailingu, głównie z uwagi na bazę adresów. Pozwala ona bowiem dotrzeć do szerokiego grona odbiorców o określonym profilu: właścicieli firm, przedsiębiorców, podatników, płatników składek, służb płacowo-kadrowych, specjalistów z zakresu BHP, służb kontrolnych, praktyków ubezpieczeniowych, doradców podatkowych i innych organów podatkowych, biur podatkowych, służb finansowo-księgowych, osób prowadzących działalność gospodarczą, biegłych rewidentów, pracowników kadrowych, administracyjnych, specjalistów i­ osób uprawiających wolne zawody, a także pracowników handlu i­ usług.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.