Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Kwiecień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy "Press": Dunikowska-Paź o prawdzie w TVP, Głuchowski, Suwart i mistrz Gosztyła

Na okładce Joanna Dunikowska-Paź z TVP. Sesja autorstwa Krzysztofa Opalińskiego

– Dobrze jest móc wrócić do mediów publicznych, by pokazać nieprzedstawianą tu przez osiem lat perspektywę – mówi nam Joanna Dunikowska-Paź, dziennikarka „19.30” w TVP, jedna z twarzy flagowego dziennika stacji. W nowym numerze "Press" także o metodzie Piotra Głuchowskiego, która skutkuje wątpliwej jakości tekstami, o Krzysztofie Suwarcie, którego wszyscy znowu szukają, choć wiadomo, kim był, oraz o sytuacji w RMF widzianej z różnych perspektyw. Szczególnie polecamy znakomitą rozmowę z aktorem Krzysztofem Gosztyłą.

***

W nowym numerze Sekcja specjalna: Studia produkcyjne – zestawienie czołowych producentów reklam w Polsce. A także Konkurs AD WO/MAN – najlepsi w reklamie, PR i marketingu zdaniem branży. Relacja z gali oraz wywiady ze zwycięzcami.

***

Nowy „Press” od początku maja do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play

***

Press

Na okładce najnowszego numeru "Press" Joanna Dunikowska-Paź z TVP (fot. Krzysztof Opaliński)

W najnowszym numerze magazynu "Press":

  • Dobrze jest wrócić – rozmowa z Joanną Dunikowską-Paź z „19.30” w Jedynce TVP (kliknij tutaj)
  • Kim jest Suwart – dziennikarze WP obrywają, bo ich wydawca nie wyjaśnił do końca afery sprzed czterech lat (kliknij tutaj)
  • Bilans zamknięcia – jedni anonimowo twierdzą, że w RMF jest toksyczna atmosfera, inni pod nazwiskiem bronią stacji, a szefowie pozostałych mediów – jak zwykle – milczą (kliknij tutaj)
  • Srebrny ekran i srebrniki – to nieprawda, że w mediach nie płaci się za komentarze. W dobrych się płaci. Ale za prawdziwe, a nie propagandowe (kliknij tutaj)
  • „Słowem tworzy światy, maluje duszę, zaplata czas” – tak o mistrzu audiobooków Krzysztofie Gosztyle mówią jego słuchacze. Magdalena Piekarska docieka, jak zostać arcymistrzem słowa i czy to się opłaca (kliknij tutaj)
  • Metoda Głuchowskiego – reporter „Dużego Formatu” rozgryzł motywacyjny program finansowy w „Gazecie Wyborczej” – zarabiał kokosy na zmanipulowanych tekstach i uczył tego innych (kliknij tutaj)
  • World Press Photo 2024 – Galeria nagrodzonych zdjęć i wywiady z Johanną-Marią Fritz oraz Alejandrem Cegarrą (kliknij tutaj)
  • Telewizja nawet dla diabła – Piotr Barełkowski jest w stanie stworzyć kanał telewizyjny, także dla narodowców (kliknij tutaj)
  • Newsy z wyższej półki. Amerykański serwis Puck.news stawia na branżowe newsy i daje nadzieję (kliknij tutaj)
  • Sztuczna felietonistka. Niemieckie media chętnie eksperymentują z AI. Zaliczają też poważne wpadki (kliknij tutaj)
  • Literówka zmienia płeć. W wolnych mediach od literówek i korekty ważniejszy jest zysk (kliknij tutaj)
  • Pat w P.A.T. Partia rządzi, czyli historia pokazuje, jak trudno jest robić rzetelną agencję rządową (kliknij tutaj)
  • Panie artysto, tu podpisik – jak wielkie firmy wykupują prawa do utworów wielkich artystów (kliknij tutaj)
  • Nalot Hindenburga – Polska firma odzieżowa LPP drastycznie przeceniona po tekście amerykańskiej wywiadowni, która publikuje niekorzystne informacje i na ich podstawie gra na giełdzie (kliknij tutaj)
  • Reklamowy przednówek – czy i kiedy reklamami spółek skarbu państwa znów zacznie rządzić rynek (kliknij tutaj)
  • Ten mecz się nie skończy – już dawno media tak nie krytykowały kapitana polskiej reprezentacji (kliknij tutaj)

***

Nowy „Press” od początku maja do nabycia w salonach prasowych, online na e-sklep.press.pl oraz w App Store i Google Play

Press

Fot. Krzysztof Opaliński

Press

Fot. Krzysztof Opaliński

(CP, 30.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.