Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2020

15. Ranking agencji public relations

Agencje public relations w pandemii widzą raczej szansę niż zagrożenie dla swoich biznesów

Rok 2019, zanim pandemia przewróciła świat do góry nogami, był dla branży public relations w Polsce czasem stabilnego rozwoju usług. Agencje wprowadzały lub rozwijały usługi w obszarach digital, influencer marketingu czy employer brandingu. Niesłabnącym powodzeniem cieszyło się doradztwo z zakresu komunikacji korporacyjnej czy public affairs.

– Pandemia przeniosła komunikację na inny poziom. Zmiana sposobu pracy pokazała, jak dużą wartością jest doświadczony i zgrany zespół. Ograniczyliśmy kontakty bezpośrednie, a jednocześnie relacje z klientami i ich konsumentami zacieśniły się. Większą wartość zyskały doświadczenie, elastyczność, empatia i zaufanie – mówi Ewa Kaczmarek, dyrektor zarządzająca agencji Synertime. Kaczmarek dodaje: – Klienci potrzebują teraz mądrego doradztwa w zakresie komunikacji wewnętrznej i antykryzysowej oraz nowych strategii opartych na bezpośrednich relacjach.

W 15. rankingu agencji public relations według przychodów ogółem – tym razem za 2019 rok – znalazło się 26 agencji i siedem grup firm zajmujących się komunikacją marketingową. Dane finansowe agencji pochodzą z ankiet wypełnionych przez przedstawicieli firm (sprawdzanych w Krajowym Rejestrze Sądowym) albo ze sprawozdań finansowych złożonych przez zarządy do KRS. W niektórych przypadkach zarządy firm odmówiły udzielenia nam dodatkowych informacji, np. listy klientów czy liczby pracowników, których nie ma w sprawozdaniach finansowych. W takich przypadkach w tabeli widnieje „brak danych”.

 

Joanna Sędek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.