Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2020

Wiek bez znaczenia

Zamienili prasę na internet z zamiłowania albo z konieczności. Doświadczeni redaktorzy ujawniają różnice między pracą w papierze i sieci

Gdy Edward Krzemień opublikował w internetowym serwisie śledczym OKO.press artykuł o komercyjnych polowaniach na polskie żubry, proceder wstrzymano.

– Wie pan, że między Rosją a Chinami jest kraj, gdzie demokracja ma się obecnie lepiej niż w Polsce i na Węgrzech? – pyta Mariusz Ziomecki. Redagował tekst na ten temat dla zagranicznego portalu.

Ernest Skalski zaraz po ogłoszeniu wyników wyborów prezydenckich w internetowym serwisie Studioopinii.pl zamieszcza komentarz, w którym przekonuje, że elektorat wiejski, choć zapewnił sukces PiS, ucierpi teraz najbardziej.

A Bernadeta Waszkielewicz chwali się, że z okazji setnej rocznicy urodzin Karola Wojtyły jej portal udostępnił kilkaset archiwalnych filmików o papieżu.

Przebranżowili się z zamiłowania albo z konieczności. Prawie wszyscy mogliby być na emeryturze. Jednak od kilku lat zajmują się dziennikarstwem internetowym.

Ernest Skalski to legenda polskiego dziennikarstwa: zaczynał w połowie zeszłego stulecia, w stanie wojennym zakładał podziemne pisma, w wolnej Polsce – „Gazetę Wyborczą”. Mariusz Ziomecki pracował w prestiżowym amerykańskim dzienniku, dwukrotnie otarł się o Nagrodę Pulitzera, szefował „Super Expressowi” i „Przekrojowi”, miał własne programy telewizyjne. Edward Krzemień to cała historia „Wyborczej” – był od pierwszego numeru. Bernadeta Waszkielewicz pracowała w „Rzeczpospolitej”, „Newsweeku”, „Dzienniku”.

Stanisław Zasada

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.