Aktualny numer:

09-10/2022

Press

Spis treści:

Press

Moja pierwsza wojna

Z Mateuszem Lachowskim, reporterem wojennym Polsat News, rozmawia Marek Twaróg

Press

Notatki ze skandalu

Ona – znana dziennikarka polityczna o nieposzlakowanej opinii, on – wpływowy niegdyś polityk, dziś na uboczu. Od kilku tygodni ich uczuciowej relacji przyglądają się szefowie i polskie media

Press

Żal anonim

Dziennikarze nie znoszą cytowania anonimowych wypowiedzi. Sami jednak wolą nie mówić pod nazwiskiem

Press

Skończmy z darciem ryja

W sprawie Tomasza Lisa nie chodzi o to, czy zniknie on z mediów. Ważniejsze jest, czy z mediów zniknie model zarządzania redakcjami, jaki Lis preferował

Press

Dziennikarze, zbiórka!

Czy dziennikarz może zbierać na broń dla jednej ze stron w wojnie? Na pewno nie, jeśli relacjonuje konflikt wojenny

Press

Zabójczy zakup

Amerykański „Newsweek” jest dziś cieniem samego siebie. Jego właścicielom najwyraźniej to nie przeszkadza, bo chcą zarabiać na sensacyjnych treściach w internecie

Press

To było to

Duma, serce wali, od teraz świat stoi już otworem. Potem nieraz wstyd. Dziennikarze różnie, ale dokładnie zapamiętali, gdy pierwszy raz zobaczyli swoje nazwisko w druku.

Press

Jak hartował się TVN

Pierwsze wydania najważniejszego programu informacyjnego były porażką, więc widownię podbijała meksykańska telenowela

Press

O Adrianie, który wie, w co wdepnął

Klarenbacha chwalą za jedno: nie jest hipokrytą. Nie udaje dziennikarza, godzi się ze statusem propagandzisty

Press

Medialna międzynarodówka

Fala rolniczych protestów, która latem tego roku przetoczyła się przez Holandię, rozpaliła alt-rightowe media z całego świata

Press

Orwell Press

Media należącej do Orlenu spółki Polska Press piszą o wszystkim. Wszystkim, co chciałaby o sobie przeczytać władza

Press

Toksykologia stosowana

Wymagający szef nie jest mobberem, ale mobbingiem mogą być powszechne w redakcjach zachowania, których jeszcze kilkanaście lat temu nikt w ten sposób nie kwalifikował

Press

Przyczajony tygrys, ukryty smok

Szlachetna siwizna, wzbudzający zaufanie głos, ambasadorska powaga i doświadczenie w zawodzie czynią zeń rasowego anchora. Niektórzy obsadzają go w roli wskrzesiciela mediów publicznych po Jacku Kurskim.

Press

Problem z tematem

Afera Tomasza Lisa w „Newsweek Polska” ujawniła, jakim stresem dla dziennikarzy jest wymyślanie tematów tekstów. Postanowiliśmy sprawdzić, jak sobie z tym radzą w innych tytułach

Press

Macron realizuje obietnice

Dyskusje o sposobach finansowania mediów publicznych toczą się w całej Europie. Francja postanowiła znieść powszechny abonament i płacić bezpośrednio z budżetu państwa

Press

Ślad wody

25 lat po powodzi tysiąclecia. Nie było komórek, aparatów cyfrowych, internetu. Była świadomość, że media muszą być na miejscu

Press

Postrzeleni

Polacy tłumnie ruszyli na strzelnice i po pozwolenia na broń, ale prasa poświęcona tej tematyce ma grono stałych, wiernych czytelników. Są też pisma i portale internetowe

Press

Aplikacje do edycji wideo

Jakie aplikacje są najlepsze do montażu obrazu i dźwięku w nieskomplikowanych produkcjach wideo. Prezentujemy ich przegląd, o opinie zapytaliśmy też dziennikarzy

Press

Problem dezinformacji

Globalne problemy – brexit, wybory, wojna czy pandemia – unaoczniły wszystkim skalę rozprzestrzeniania się dezinformacji

Press

Pluszowe pushowanie

Okienka wyskakujące na ekranie – wydawałoby się, że to gotowy przepis na katastrofę. A jednak web pushe to w serwisach internetowych powszechnie wykorzystywane narzędzie

Press

Lider i mówca

„Będziemy się bronić. Nie atakować. Bronić się. Nacierając, zobaczycie nasze twarze, nie nasze plecy” – kto Zełenskiemu pisze tak dobre teksty?

Press

Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo

Mieć wyjebongo na wszystko to kuszący sposób na życie. Gorzej gdy trzeba zasiąść do rozmowy z inwestorami

Press

Na firmowy jubileusz trzeba mieć pomysł

20, 25, 30, a nawet 50 lat obecności firmy na rynku to jubileusze, obok których nie można ani nie wypada przejść obojętnie. To także doskonała okazja do promocji marki.

Press

Co się komu należy

Premie finansowe w reklamie: kto dostaje, w jakim trybie, kto decyduje o podziale?

Press

Prawie dyplomata

Michał Kazimierczak uważa się za szczęściarza, choć jego pierwsza pensja w reklamie wynosiła 100 euro miesięcznie. Po wielu agencjach osiadł jako partner Grupy Heart & Brain

Press

Debata o ESG

O TRANSFORMACJI W FIRMACH TRZEBA ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI. NALEŻY POKAZYWAĆ ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ SZERZEJ

Press

SEKCJA SPECJALNA: Addressable TV

 

Artykuł bezpłatny

Press

SEKCJA SPECJALNA: TV & Wideo Trendy

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.