Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2022

Palikot, Wojewódzki i Wyjebongo

Mieć wyjebongo na wszystko to kuszący sposób na życie. Gorzej gdy trzeba zasiąść do rozmowy z inwestorami

PALIKOT Z WOJEWÓDZKIM LUBIĄ SKANDALE. NA FACEBOOKOWYM PROFILU PRZYJAZNEGO PAŃSTWA KRÓLUJE PIWO BUH. Z OTWARTEJ BUTELKI WYDOBYWA SIĘ BIAŁAWA MGŁA. I JEST PODPIS: „BIAŁY DYM. Z BELGII, NIE Z RZYMU”, BO PREZENTOWANY BUH TO BELGIJSKI WITBIER.

Kiedy indziej Palikot zachęca do zakupu olejku konopnego, bo to najprawdziwszy „BUH Stwórca”, skoro na opakowaniu stoi, że mamy do czynienia ze „łzami szczęścia dla niepalących”. A wiecie, co łączy piłkę nożną i piwo konopne? Zapach trawy.

Raz promują się profesjonalnie, by za chwilę utonąć w chałupniczej estetyce. Za zawodową kampanią piwa BUH stoją agencje reklamowe Value Media i Sales Tube. Odpowiadają za poszerzanie zasięgów marki na portalach, displaye w internecie, emisję reklam wideo w sieci. Do tego dochodzą działania w mediach społecznościowych oraz promowanie produktów w kanałach telewizyjnych. 30-sekundowe spoty reklamowe „Uwolnij BUH-a” – na których aktorka Katarzyna Warnke odwiedza Palikota i Wojewódzkiego przy pracy na plantacji konopi – są z kolei dziełem agencji marketingowej Lulu Production.

Na drugim biegunie mamy pełen spontan. Jak ten mem z udziałem trzech wspólników spółki Przyjazne Państwo – Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego (współtwórcy piwa Doctor Brew). Stoją we trzech w zakładzie produkcyjnym i trzymają w dłoniach po butelce Czystej Wódki WyBUHowej. Podpis „Złoto, kadzidło, mirra”.

Konrad Wojciechowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.