Aktualny numer:

05-06/2022

Press

Spis treści:

Press

Nie o Rosji

ZE SŁAWOMIREM SIERAKOWSKIM, PUBLICYSTĄ I PREZESEM ZARZĄDU KRYTYKI POLITYCZNEJ, ROZMAWIA MAREK TWARÓG

Press

Wróżbici

Dlaczego dziennikarze uważali, że wojny w Ukrainie nie będzie?

Press

Grupa wsparcia

Dziennikarze stracili dystans. Ale jeśli odpada bezstronność, pozostaje rzetelność

Press

Korespondent na szóstkę

Krzysztof Boczek rozmawia z Philipem Crowtherem, korespondentem AP m.in. z Ukrainy, który nadaje swoje relacje w sześciu językach

Press

Wojna whatsappowa

Tutaj nie ma ani szacunku dla naszej pracy, ani ochrony. Napisy „Press” nie pomagają – mówią zagraniczni korespondenci z Ukrainy

Press

W kamizelce i garnku

Sensem pracy jest relacjonowanie wojny, bezsensem – lans

Press

Zjednoczone newsy

Wojna w Ukrainie doprowadziła do sytuacji bez precedensu – stacje telewizyjne, które intensywnie ze sobą rywalizowały, połączyły się, by nadawać jeden program. I to na wysokim poziomie, mimo ograniczeń

Press

World Press Photo

Matthew Abbott, zwycięzca w kategorii Fotoreportaż Roku 2022 za projekt „Ratowanie lasów za pomocą ognia”, w rozmowie z Marcinem Antosiewiczem

Press

Jak ocalić imperium

Ryszard Kapuściński to wielka postać literatury, która nie potrzebuje wyłącznie laudacji. Tak uważa świat, ale nie wiadomo, czy wie to także jego córka

Press

Dobra i zła wiadomość

Briefingi prasowe za rządów Joego Bidena zaczęły przypominać merytoryczną dyskusję. Ale polaryzacja amerykańskich mediów i stosowanie podwójnych standardów nie zniknęły

Press

Na krawędzi

Urban climbing szybko zyskuje na popularności. YouTube’a zalewają filmy, na których młodzi ludzie wspinają się na dźwigi, kominy, wieżowce. Na widok tych scen jednym staje serce, a innym mózg. Chcą robić to samo

Press

Hejt play

Kanon etyki zawodu dziennikarza opiera się na niezależności, rzetelności, uczciwości i wrażliwości. Chyba że jesteś znanym dziennikarzem sportowym, wtedy żadna z tych zasad cię nie dotyczy

Press

Nie potrzebuję pomnika

Z BASCHĄ MIKĄ ROZMAWIA KATARZYNA DOMAGAŁA-PEREIRA

Press

Pracuję wolniej, ale głębiej

Trzykrotna zdobywczyni Grand Press za reportaż Anna Śmigulec dzieli się tajnikami swego wyjątkowego warsztatu z sobą samą sprzed 10 lat

Press

Markowane MeToo

Polskie MeToo jest polskie. Nawet środowiska uniwersyteckie i media nie potrafią sobie z nim poradzić

Press

Warsztat: W kontrze

Wobec rozmówców trzeba reprezentować słuchacza, który ma najwięcej wątpliwości i najbardziej krytyczne spojrzenie. Owszem, niezgadzanie się z każdym wymaga pewnego treningu – mówi Marcin Zasada

Press

Piękna noc radości

Z JAKUBEM KARYSIEM, BYŁYM REDAKTOREM NACZELNYM „SUPER NOWOŚCI”, PRZEWODNICZĄCYM KOMITETU OBRONY DEMOKRACJI, ROZMAWIA MACIEJ KOZIELSKI

Press

Wiedza jest i będzie w cenie

Wydawca tygodnika „Polityka” ruszył z portalem popularyzującym naukę. W tej niszy są tacy, którzy dobrze na tym zarabiają

Press

Warsztat: Udane dane

Na nic zda się wysiłek analityków, kiedy redakcja go nie doceni. Do dziennikarzy warto mówić ich językiem – pisze Rafał Arciszewski, business intelligence manager w Time SA

Press

Apple i ciasteczka

Dlaczego marketing już jest trudny i drogi, a będzie jeszcze trudniejszy i droższy

Press

Pozytywne niedobory

Brak rąk do pracy w branży agencji PR, choć kłopotliwy, przyczynił się do poprawy warunków. Agencje nauczyły się cenić siebie i swoje usługi. Klientom pozostało jedynie to zaakceptować

Press

Debata "Press"

JESZCZE NIE ZNIKNĄŁ LĘK PRZED PANDEMIĄ, A POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA ODBIORCÓW MEDIÓW I KONSUMENTÓW PODWAŻYŁA NAPAŚĆ ROSJI NA UKRAINĘ.

Press

Wojna uderza w reklamę

W związku z wojną w Ukrainie polskie redakcje pracują więcej, ale zarabiają mniej, bo mają mniej reklam. A za rogiem czai się już kryzys gospodarczy

Press

AD WO/MAN X-LECIA

BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH AGENCJE REKLAMOWE | AGENCJE MEDIOWE STUDIA PRODUKCYJNE | AGENCJE PUBLIC RELATIONS ORAZ AD MARKETER ROKU

Press

SEKCJA SPECJALNA: Studia produkcyjne

Rok 2021 dla rynku studiów produkcyjnych był czasem leczenia ran po pandemii. Poszło nieźle, bo klienci wydawali więcej i poszerzali współpracę...

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.