Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

TVN Media

Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media

TVN Media wraz z partnerami Premium TV oraz Premium Digital skupia się na rozwoju oferty najszerszego dotarcia opartego na jakościowych treściach dostępnych w telewizji oraz mediach digitalowych.

TVN Media wraz z partnerami Premium TV oraz Premium Digital, skupia się na rozwoju oferty najszerszego dotarcia opartego na jakościowych treściach dostępnych w telewizji oraz mediach digitalowych. W obszarze sprzedaży czasu reklamowego kontynuujemy działania oparte na zasadach transparentnej polityki handlowej. Rozwijamy kompetencje w obszarze tworzenia zintegrowanych ofert, wykorzystując wszystkie touchpointy, które mogą generować kontent tv na różnych platformach. Taka receptura daje klientom możliwości skutecznej promocji ich produktów opartych na sprawdzonej efektywności telewizji. Rozwijamy zarówno ofertę tv, jak i ofertę niestandardowej komunikacji dzięki wsparciu TVN Emotion Studio w produkcji projektów typu branded content. Ważnym elementem w ofercie jest weryfikowana efektywność naszych produktów. Poprzez wspólne projekty badawcze z klientami jesteśmy w stanie lepiej określać efektywność oferty i danego projektu. Inicjatywy takie, jak TV Day i platforma Tv.tvnmedia.pl są dla nas miejscem, w którym dzielimy się wynikami badań, case study czy inspiracjami z doświadczeń własnych i globalnych. TVN Media chce być strategicznym partnerem reklamodawców. Oferta telewizyjna biura reklamy TVN Media ma silne fundamenty kanałów Grupy TVN oraz Premium TV, które dzięki rozwojowi jakościowej oferty programowej pozwoliły powiększyć udział w oglądalności w segmencie DTT oraz cab/sat w 2017 roku. Celem TVN Media jest również wiodąca pozycja w segmencie digital wideo i powiększanie zasięgu naszych treści. Player.pl jest w czołówce serwisów VoD, TVN24.pl to największy serwis newsowy, a embedowanie naszego kontentu na stronach partnerskich Premium Digital oraz kanały na YouTube, na których możemy oferować sprzedaż bezpośrednią reklam, łącznie zwiększają zasięg oferty TVN. W ub.r. uruchomiliśmy serwis Zdrowie.tvn.pl, który stwarza nowe pola do wykorzystania jakościowych treści poprzez reklamę natywną. Cały czas się rozwijamy, aby móc oferować  klientom najlepszy, dostosowany do wymogów nowoczesnej komunikacji produkt reklamowy na rynku.

Media

Telewizja: TVN – udział w rynku: 13,4 proc., średni zasięg miesięczny: 89,6 proc. (31,8 mln widzów – X–XII 2017, NAM), Premium TV – udział w rynku: 25,9 proc., średni zasięg miesięczny: 92,4 proc. (32,8 mln widzów – I 2018, NAM)

Internet: Player.pl – zasięg produktów wideo: 4,4 mln UU, zasięg produktów odsłonowych: 5,6 mln UU, Premium Digital – zasięg produktów wideo: 17,8 mln UU, zasięg produktów odsłonowych: 23,5 mln UU (X 2017, Gemius Stream)

Ludzie

Piotr Tyborowicz – dyrektor biura reklamy TVN Media, prezes TVN Media, członek zarządu TVN SA

Struktura

Dział sprzedaży agencyjnej: obsługa domów mediowych i ich klientów; działem kierują: Ewa Marciniak, Agnieszka Poniatowska-Wolska, Bartosz Duma, Piotr Wywrot

Dział sprzedaży bezpośredniej: obsługa klientów bezpośrednich; działem kieruje Monika Granecka

Dział sprzedaży online: obsługa domów mediowych oraz klientów bezpośrednich; działem kieruje Małgorzata Gratys

Dział sprzedaży projektów specjalnych tv & digital: tworzenie projektów antenowych szytych na miarę indywidualnych potrzeb klienta; działem kieruje Jarosław Czujak

Agencja TVN: tworzenie krótkich materiałów i formatów wideo; projekty według potrzeb klienta; agencją kieruje Anna Kęsicka

Dział Premium TV oraz Premium Digital: obsługa podmiotów partnerskich; działem kierują: Andrzej Karasowski, Aleksandra Przeździecka, Kinga Kucharska

Kontakt

tel. 22 856 64 00
reklama@tvn.pl
www.tvnmedia.pl oraz platforma wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl
Facebook oraz Instagram @tvnmedia.pl

Hit 2017

Rok 2017 to ponowne wyróżnienie dla TVN Media jako biura reklamy roku. Pozytywne efekty wprowadzenia podejścia polegającego na tworzeniu zintegrowanej oferty tv oraz digital pod konkretne potrzeby klienta pokazuje nam, że stajemy się nie tylko biurem sprzedaży, ale również partnerem, który potrafi zaoferować skuteczne rozwiązania komunikacyjne wykorzystujące wszystkie zasoby TVN, partnerów Premium TV, oferty digital, rozszerzając penetrację własnego jakościowego środowiska reklamowego również poza nasze zasoby, np. na YouTube. Daje nam to możliwość bycia całościowym partnerem dla coraz większej liczby klientów. W ramach Premium TV oferujemy zintegrowane rozwiązania komunikacyjne w oparciu o jakościowe portfolio kanałów DTT i cab/sat. Rozwijamy portfolio dzięki jakościowym kanałom partnerskim oraz nowościom w portfolio, którymi są: Sportklub, Fightklub, Nuta TV, TVR i Topkids.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo