Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY

Media Impact Polska

Marcin Boroszko, prezes zarządu

W br. nasz kontent będzie jeszcze bardziej mierzalny. Projekty redakcyjne i komercyjne opieramy od pewnego czasu na wiedzy pochodzącej z autorskiej metody badawczej CEC (content efficiency check), która łączy takie techniki, jak eyetracking, facetracking iplanimetrię.

Chcemy, by marki naszych klientów rozwijały się szybciej, w atrakcyjnym, ale i bezpiecznym otoczeniu komunikacyjnym.

W ub.r. pracowaliśmy z 4 tys. klientów, oferując im m.in. rozwiązania Native In-Feed + Smart Data, usługę Onet Mój Biznes dla sektora MŚP czy niestandardowe projekty contentmarketingowe, których zrealizowaliśmy przeszło 600. Widzimy przy tym, że nasze kompetencje doradcze, redakcyjne, kreatywne i technologiczne są doceniane i chcemy je rozwijać. W obliczu fake newsów, ad fraud czy non human traffic w br. jeszcze mocniej postawimy na wiarygodność i bezpieczeństwo. 

Ich gwarantem będą przede wszystkim silne marki. Onet to dziś nie tylko największy portal, ale i brand internetowy o najwyższym wskaźniku meaningfulness. Business Insider Polska czy Noizz są synonimem nowoczesnej komunikacji natywnej, a mocne tytuły drukowane, jak „Forbes” czy „Przegląd Sportowy” budują wiarygodność i nadają ton dyskusji. Silnymi markami są już także programy „Misja Futbol”, „Onet Rano”, „Gwiazdy Cejrowskiego” czy rozwiązania short wideo, jak Onet100 czy Noizz Food, które dzięki atrakcyjnej formie i gwarancjom zasięgu chętnie wybierane są przez marki szukające przestrzeni do lokowania produktów, usług i idei. 

Wiemy, że w br. nasz kontent będzie jeszcze bardziej mierzalny. Projekty redakcyjne i komercyjne opieramy od pewnego czasu na wiedzy pochodzącej z autorskiej metody badawczej CEC (content efficiency check), która łączy takie techniki, jak eyetracking, facetracking i planimetrię. Ciągle optymalizujemy i polepszamy efektywność proponowanych przez nas działań reklamowych. Od stycznia br. pięciokrotnie zmniejszyliśmy liczbę oferowanych produktów, powstały za to chociażby pakiety skierowane do pokolenia C i współczesnej rodziny. A wszystko po to, by rozwijać się szybciej i przekraczać założone cele biznesowe – klientów i swoje.

Media

Prasa: „Fakt” – sprzedaż: 261 588 egz., „Auto Świat” – sprzedaż 59 185 egz., „Newsweek Polska” – sprzedaż 97 889 egz., „Przegląd Sportowy” – sprzedaż: 26 040 egz., „Komputer Świat” – sprzedaż 32 259 egz., „Forbes” – sprzedaż 21 929 egz. (I–XI 2017 – dzienniki, I–X 2017 – tygodniki, miesięczniki, ZKDP)

Internet: Onet.pl – 17,32 mln użytkowników miesięcznie, BusinessInsider.com.pl – 4,35 mln użytkowników miesięcznie, Vod.pl – 3,96 mln użytkowników miesięcznie, Noizz.pl – 2,57 mln użytkowników miesięcznie oraz witryny czterech tytułów prasowych i ponad 20 serwisów i aplikacji; łączny zasięg mediów Grupy: 21,16 mln użytkowników miesięcznie (XII 2017, PBI/Gemius)

Ludzie

Marcin Boroszko – prezes zarządu 

Mariusz Wąsiński – wiceprezes zarządu, dyrektor sprzedaży

Beata Golubińska – wiceprezes ds. operacyjnych

Struktura

Zespół sprzedaży agencyjnej: odpowiada za kompleksową i terminową obsługę agencji i domów mediowych; zespołem kieruje Andrzej Kamiński, Andrzej.Kaminski@mediaimpact.pl

Zespół sprzedaży i projektów: doradza w zakresie strategii i komunikacji klientom bezpośrednim w Polsce i za granicą, a także realizuje niestandardowe projekty crossmediowe oparte na content marketingu; zespołem kieruje Małgorzata Szelenbaum, Malgorzata.Szelenbaum@mediaimpact.pl

Departament sprzedaży regionalnej i SME: kreuje rozwiązania reklamowe w online i print dla klientów regionalnych oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw; zespołem kieruje Zbigniew Wierzchołowski, Zbigniew.Wierzcholowski@grupaonet.pl

Zespół projektów video & native: odpowiada za planowanie strategii, tworzenie zintegrowanych ofert i zarządzanie projektami z obszaru video & native; zespołem kieruje Magdalena Milewska, Magdalena.Milewska@mediaimpact.pl

Departament programmatic: wyspecjalizowana komórka skupiająca się na monetyzacji powierzchni reklamowej w modelach automatycznych, działająca na rynku open, w ramach PMP i Programmatic Network: zespołem kieruje Marcin Olszewski, Marcin.Olszewski@mediaimpact.pl

Kontakt

tel. 12 26 00 200
reklama@mediaimpact.pl
www.mediaimpact.pl
www.impactacademy.pl

Hit 2017

W 2017 roku postawiliśmy na rozwiązania i produkty, które dają klientom unikalne możliwości. Łącząc wiedzę kontentową, eyetracking, facetracking i planimetrię, stworzyliśmy nową metodę badania kontentu – content efficiency check, która pozwala czytelnikom na dłuższy kontakt z treściami. Format Native In-Feed + Smart Data oparty na natywnym placemencie z targetowaniem behawioralnym przyniósł blisko dwa razy większy CTR niż standardowe kampanie. A Onet100 – krótki format wideo – zanotował w ub.r. przeszło miliard wyświetleń i pozwalał dotrzeć z atrakcyjnymi informacjami do 14 mln widzów miesięcznie. Rozpoczęliśmy również ogólnofirmowy projekt certyfikacji DIMAQ dla naszych pracowników i mocno wierzymy, że pogłębiona wiedza usprawni efektywność proponowanych przez nas produktów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo