Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Media Service Zawada

Ewelina Chodowska, Monika Grygo, Kinga Zarzycka i Małgorzata Krysztopa

W tym roku największy nacisk położymy na rozwój form niestandardowych. Dotychczas zrealizowane projekty (…) przekonały klientów, że są to rozwiązania naprawdę szyte na miarę, angażujące i efektywne.

Zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami stale poszerzamy naszą ofertę reklamową poprzez łączenie siły mediów: prasy, internetu, telewizji i działań niestandardowych. 

Polski rynek ciągle ewoluuje i jest coraz bardziej wymagający. Dlatego wspieramy naszych klientów poprzez budowanie zasięgu z wykorzystaniem działań pakietowych. Zeszłoroczne działania i informacja zwrotna ze strony klientów upewniły nas w przekonaniu, że obrany kierunek rozwoju jest optymalny. 

Naszym partnerom oferujemy: wieloletnie doświadczenie, znajomość rynku i kompleksową obsługę reklamową – dopasowanie oferty do odpowiedniej grupy docelowej, pomysł na atrakcyjny layout, przygotowanie kreacji, obecność reklamowanego produktu lub usługi w kilku mediach jednocześnie. W ten sposób zapewniamy klientom szerokie dotarcie i synergię działań: od rekomendacji, poprzez kreację, po realizację.

W obszarze oferty reklamowej w tym roku największy nacisk położymy na rozwój form niestandardowych. Dotychczas zrealizowane projekty, jak np. katalog reklamowy rozprowadzany w kinach przy okazji dużych premier filmów familijnych, przekonały klientów, że są to rozwiązania naprawdę szyte na miarę, angażujące i efektywne.

Ponadto rozpoczynamy współpracę z partnerami z różnych branż przy przygotowywaniu publikacji o charakterze edukacyjnym. Wykorzystamy w nich najpopularniejsze licencje z naszego portfolio. 

Z uwagi na wieloletnie doświadczenie zwracamy się również w stronę custom publishingu, by z sukcesem zapewniać naszym partnerom jeszcze większe wsparcie w zakresie realizacji ich celów marketingowych i założeń biznesowych.

Stale też monitorujemy oczekiwania młodego odbiorcy, by wprowadzać na rynek odpowiadające na nie tytuły. W tym roku będą to magazyny „Super Wings” i „Shimmer & Shine”.

Media

Prasa: „Lego Ninjago” – sprzedaż: 54 206 egz., czytelnictwo: 576 319, „Lego Friends Magazyn: – sprzedaż: 37 303 egz., czytelnictwo: 508 071, „Lego Nexo Knights Magazyn – sprzedaż: 48 313 egz., czytelnictwo: 511 863, „Magazyn Świnka Peppa” – sprzedaż: 29 301 egz., czytelnictwo: 485 322, „Nick Jr. Magazyn” – sprzedaż: 21 tys. egz., czytelnictwo: 246 452, „MiniMini+ Magazyn” – sprzedaż: 22 401 egz., czytelnictwo: 413 282, „Scooby-Doo!” – sprzedaż: 29 426 egz., czytelnictwo: 405 698, „Ben 10 Magazyn” – sprzedaż: 17 317 egz., czytelnictwo: 204 745, „Cartoon Network Magazyn” – sprzedaż: 20 972 egz., czytelnictwo: 386 741, „Magazyn Mia i Ja” – sprzedaż: 19 607 egz., czytelnictwo: 216 120, „Magazyn Winx Club” – sprzedaż: 24 972 egz., czytelnictwo: 155 455, „Magic Pocket” – czytelnictwo: 197 162, „Lego City Magazyn” – czytelnictwo: 1 000 976, „Nickelodeon. Dora poznaje świat.” – czytelnictwo: 280 576, „Magazyn Play-Doh” – czytelnictwo: 219 911, „Blaze i megamaszyny” – czytelnictwo: 106 164 (sprzedaż – IX 2016 – IX 2017, ZKDP, czytelnictwo – VI 2017, MillwardBrown)

Internet: Konkursiaki.pl, Ksiazeczkibajeczki.pl

Ludzie

Kinga Zarzycka – dyrektor marketingu, tel. 22 870 53 43 wew. 128, [email protected]

Małgorzata Krysztopa – kierownik biura reklamy, tel. 22 870 53 43 wew. 114, [email protected]

Monika Grygo – senior account manager, tel. 22 870 53 43 wew. 143, [email protected]

Ewelina Chodowska – junior account manager, tel. 22 870 53 43 wew. 142, [email protected]

Kontakt

tel. 22 870 53 43 wew. 114, 128, 142, 143
www.msz.com.pl

Hit 2017

W ub.r. rozbudowaliśmy portfolio o kolejne tytuły dla przedszkolaków oparte na licencji Nickelodeonu: „Nickelodeon. Dora poznaje świat.”, „Blaze i megamaszyny” oraz Hasbro: „Magazyn Play-Doh”. Wprowadziliśmy też specjalne wydania pism Lego: „The Lego Batman Movie” i „The Lego Ninjago Movie”. W obszarze oferty reklamowej sukcesem okazały się: wprowadzenie nowego, niestandardowego formatu – katalogu reklamowego dystrybuowanego w sieci kin w całej Polsce z okazji dużych premier filmów familijnych oraz oferta 360º.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.