Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Wirtualna Polska Media

Joanna Pawlak wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu

W zasięgu Wirtualnej Polski jest 21,7 mln internautów. Znajomość ich zachowań i potrzeb przekłada się na naszą działalność: wiemy, co zaoferować klientom, by spełnić ich oczekiwania. Efekty są widoczne (…).

W zasięgu Wirtualnej Polski jest 21,7 mln internautów. Znajomość ich zachowań i potrzeb przekłada się na naszą działalność: wiemy, co zaoferować klientom, by spełnić ich oczekiwania. Efekty są widoczne, a uzyskaliśmy je dzięki niestandardowym rozwiązaniom oraz sprecyzowanej odpowiedzi na KPI klientów.

Jednym z rozwiązań jest oferta WP brand studio. To powstały na początku ub.r. departament do tworzenia strategii działania dla marek m.in. w oparciu o content marketing, reklamę natywną, branded content video. WP brand studio to także działania performance marketing oraz budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych. Rozwiązania dopasowane do digital customer journey i wykorzystujące skuteczną dystrybucję treści 360°. W ub.r. wprowadziliśmy również WP Content Driven Commerce – treści poradnikowe, które można wykorzystać do sprzedaży produktów dopasowanych do kontentu, w którym są promowane. Przy jego zastosowaniu średni współczynnik klikalności (CTR) wynosi 5 proc., a konwersja na sprzedaż – 2 proc.

Na stronie głównej WP oraz w wybranych serwisach uruchomiliśmy też agregator ofert – WP Okazje. Dzięki tygodniowej współoglądalności serwisów WP i top 30 e-commerce na poziomie 75 proc. staliśmy się wiarygodnym doradcą w zakupach Polaków.

Codzienną komunikację z milionami lojalnych użytkowników w naszych serwisach i w mediach społecznościowych poszerza wykorzystanie e-mailingów, zaś zarządzanie kampaniami ułatwia WP marketing cloud – platforma agregująca wszystkie nasze narzędzia i formy promocji, w tym wiedzę o użytkowniku (WP Data Power) i jego skłonnościach zakupowych (WP Commerce).Naszym atutem jest skuteczna dystrybucja treści 360°: od Telewizji WP i VoD, przez Radio Open FM, serwisy premium, po social media. W ub.r. przeprowadziliśmy 417 akcji dedykowanych marce, stworzyliśmy ponad 3,5 tys. materiałów branded content oraz 120 branded video.

Media

Internet: WP, o2, WP Poczta, Poczta o2, WP Wiadomości, Pudelek, WP SportoweFakty, Money, WP Pilot, WP abcZdrowie, WP Parenting, WP Kobieta, WP Gadżetomania, WP Autokult i inne serwisy – w sumie 21,7 mln użytkowników miesięcznie, 4,1 mld odsłon, 77,4 proc. zasięgu (I 2018, Gemius/PBI); spółki partnerzy specjalistyczni: Wakacje.pl, Nocowanie.pl, Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl, Totalmoney.pl, Dobreprogramy.pl, BusinessClick.pl; aplikacje mobilne: Open FM, WP Pilot, Pudelek, Poczta o2, WP SportoweFakty, WP24, WP ProgramTv

Telewizja: Telewizja WP – średni dobowy udział w grupie komercyjnej all 16-49: 0,36 proc., 1. miejsce na MUX8 (I 2018, NAM)

Ludzie

Joanna Pawlak – wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu

Struktura

Departament strategii klientów kluczowych – departamentem kieruje dyrektor Katarzyna Dudzińska-Sroga, katarzyna.dudzinska-sroga@grupawp.pl

Departament sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej – departamentem kieruje dyrektor Przemysław Mańkowski, przemyslaw.mankowski@grupawp.pl

Departament akcji specjalnych i performance – departamentem kieruje dyrektor Jan Buze, jan.buze@grupawp.pl

Departament sprzedaży systemowej – departamentem kieruje dyrektor Paulina Zyśk-Lisica, paulina.zysk-lisica@grupawp.pl

Departament analiz i utrzymania produktu reklamowego – departamentem kieruje dyrektor Jacek Tryzno, jacek.tryzno@grupawp.pl

Departament rozwoju produktu reklamowego i video online – departamentem kieruje dyrektor Joanna Skwarna, joanna.skwarna@grupawp.pl

Kontakt

tel. 22 398 85 23
reklama@grupawp.pl
reklama.wp.pl

Hit 2017

Niewidzialne reklamy dają niewidzialny efekt, dlatego naszym zobowiązaniem na ten rok jest rozliczanie za faktycznie zobaczone odsłony według standardu IAB. W tym celu pod koniec ub.r. wprowadziliśmy nowy model rozliczeniowy dla zasięgowych kampanii reklamowych. Ich wiarygodność potwierdza dodatkowo badanie firmy Meetrics. W kolejnych miesiącach zamierzamy kontynuować działania w obszarze nowoczesnych narzędzi. Nadal będziemy dążyć do umocnienia naszej pozycji biura reklamy pierwszego wyboru dla marek, których celem jest realizacja skutecznej komunikacji łączącej świat marki ze wsparciem sprzedaży.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo