Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Polska Press Grupa: będziemy kontynuowali rozwój oferty wideo i mobile

Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy

W br. będziemy kontynuowali rozwój oferty wideo (..) i mobile. Wprowadziliśmy szereg zmian w siatce reklamowej, w tym nowe formaty, jak sticky banner lub footer to full screen, mocno inwestujemy w rozwój sprzedaży programmatic.

Lokalny charakter tytułów wydawanych przez Polska Press Grupę zapewnia nam wyjątkową przewagę konkurencyjną. Jesteśmy obecni z siłami sprzedaży w 112 lokalizacjach. Docieramy z ofertą reklamową do tysięcy klientów w całym kraju. Nasze tytuły cieszą się bardzo dużą rozpoznawalnością i poziomem zaufania. To sprawia, że jesteśmy pożądanym partnerem biznesowym. Nie ogranicza się to jednak do standardowych formatów w prasie czy internecie. Robimy znacznie więcej. Organizujemy z partnerami setki imprez, wydajemy customizowane gazety, zapewniamy ich dystrybucję, realizujemy produkcję wideo, zarówno proste formaty, jak i bardzo zaawansowane, jak „Podniebny Rzeszów” czy film dokumentalny „Wydarzenia Zielonogórskie 1960” wyemitowany w telewizji publicznej. Równocześnie parasol Grupy pozwala nam integrować nasze media i oferować atrakcyjne pakiety zasięgowe klientom ogólnopolskim. 

W tym roku będziemy kontynuowali rozwój oferty wideo, której sprzedaż w ub.r. wzrosła aż o 273 proc. wobec poprzedniego roku. Wysoko na naszej liście priorytetów jest również mobile, który także dynamicznie się rozwija. Wprowadziliśmy szereg zmian w siatce reklamowej, w tym nowe formaty, jak sticky banner lub footer to full screen, i mamy w planach kolejne. Mocno inwestujemy w rozwój sprzedaży programmatic. Nowe rozwiązania wdrożyliśmy na przełomie roku. Wyniki, jakie osiągnęliśmy w styczniu, przekroczyły nasze oczekiwania. Jesteśmy więc przekonani, że przyjęta strategia jest właściwa.

Zadaniem, które sobie stawiamy na 2018 rok, jest pomoc klientom lokalnym z segmentu MŚP w transformacji cyfrowej ich biznesów. Zawsze wsłuchujemy się w potrzeby lokalnych społeczności i w związku z wyborami samorządowymi przygotowujemy szereg nowoczesnych formatów reklamowych opartych głównie na wideo i internecie.

Media

Prasa: 20 dzienników regionalnych z dodatkami telewizyjnymi, m.in. „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Zachodni” i bezpłatny tytuł „Naszemiasto.pl”, a także blisko 150 tygodników, pięć magazynów: „Motosalon”, „Motosalon Classic”, „Strefa Biznesu”, „Nasza Historia”, „Strefa Agro” oraz cztery tv guide’y: „Tele Magazyn”, „Tele Program”, „TV Pilot” i „Super Tele” – w sumie 4,5 mln czytelników (XII 2016–XI 2017, PBC)

Internet: Ponad 100 serwisów lokalnych, ponad 500 serwisów Naszemiasto.pl, a także witryny z kategorii: biznes, sport, kobieta, agro, tv guide,serwis Gratka.pl z ogłoszeniami o nieruchomościach, pracy, moto, drobnymi – w sumie 16,3 mln użytkowników miesięcznie, 556 mln odsłon i 58 proc. zasięgu (I 2018, Gemius/PBI); numer 1 w kategorii informacji i publicystyki (14,2 mln użytkowników) i informacji lokalnych (13,5 mln użytkowników)

Ludzie

Maciej Kossowski – dyrektor zarządzający biura reklamy

Struktura

Paweł Kossek – zastępca dyrektora zarządzającego biura reklamy, dyrektor ds. klientów strategicznych, tel. 502 499 696, pawel.kossek@polskapress.pl

Bartosz Kwarciak – dyrektor sprzedaży regionalnej, tel. 662 280 496, bartosz.kwarciak@polskapress.pl

Piotr Kowalczyk – dyrektor produktu reklamowego online, tel. 600 206 035, piotr.kowalczyk@polskapress.pl

Rafał Wiśniewski – dyrektor rozwoju sprzedaży i produktu reklamowego prasy, tel. 502 499 872, rafal.wisniewski@polskapress.pl

Eliza Słoma-Górska – zastępca dyrektora biura reklamy, dział projektów specjalnych, tel. 502 499 087, eliza.sloma@polskapress.pl

Krzysztof Lechowicz – head of programmatic sales, tel. 502 499 989, krzysztof.lechowicz@polskapress.pl

Kontakt

tel. 22 201 41 00
reklama@polskapress.pl
www.polskapress.pl/reklama

Hit 2017

Miniony rok upłynął pod znakiem przyspieszenia integracji sprzedaży off- i online zarówno na poziomie struktur sprzedaży, jak i oferty reklamowej. Te zmiany służą lepszemu dopasowaniu naszej oferty i metod pracy do potrzeb klienta. Na szczególną uwagę zasługuje rozwój sprzedaży wideo online – w tym segmencie zanotowaliśmy spektakularny wzrost przychodów.

Podobnie było w segmencie mobile. Staramy się nadążać za naszymi użytkownikami i szybko adaptować ofertę reklamową do zmian konsumpcji mediów. W efekcie bardzo istotną pozycją w strukturze przychodów są również projekty specjalne i reklama natywna.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo