Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Gremi Media SA

Marcin Kowalczyk, Jarosław Machocki, Joanna Żero, Kamil Dąbrowski, Paulina Biernacka i Agnieszka Małek

Od strony oferty komercyjnej Gremi rozwija się nie tylko w obszarze digitalu, ale w stronę obsługi komunikacji zintegrowanej swoich partnerów. W tym celu w strukturze Grupy utworzono w ub.r. BFPconceptlab – centrum kompetencyjne, które zapewnia klientom usługi 360°.

Gremi Media SA jest nowoczesną grupą medialną notowaną od 2017 roku na rynku NewConnect. W oparciu o prestiżowe marki mediowe stawia na cyfryzację i dywersyfikację przychodów.

Gwarancją jakości prowadzonych wspólnie z partnerami grupy działań jest jakość kontentu, która nie tylko owocuje zaufaniem czytelników, sprawiając, że „Rzeczpospolita” jest numerem jeden pod względem prenumeraty, a także najczęściej wybieranym dziennikiem w wersji cyfrowej, jak również od lat najczęściej cytowanym i najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce.

Pozycję Gremi na rynku umocni z pewnością przeprowadzony w ub.r. relaunch serwisów Rp.pl i Parkiet.com. Po zmianach oba portale oferują szereg nowych funkcjonalności dla użytkowników i możliwości dla reklamodawców, łącznie z dynamicznie rozwijającymi się treściami multimedialnymi i możliwościami targetowania. Platformy internetowe grupy zostały wyposażone w customer data platform, która umożliwia planowanie działań redakcyjnych i reklamowych w oparciu o optymalizację: prawdziwej widoczności treści i reklam, czasu ekspozycji, zachowań użytkownika i maksymalizacji efektywnego dotarcia dzięki pogłębionemu profilowaniu odbiorcy.

Od strony oferty komercyjnej Gremi rozwija się nie tylko w obszarze digitalu, ale w stronę obsługi komunikacji zintegrowanej swoich partnerów. W tym celu w strukturze Grupy utworzono w ub.r. BFPconceptlab – centrum kompetencyjne, które zapewnia klientom usługi 360°: od strategii komunikacji, przez koncepcję i kreację, po jej realizację, wykorzystując w nich wszystkie możliwe kanały (prasa, online, telewizja internetowa, event marketing) i produkty (reklama, PR, content marketing, wideo, eventy, debaty, szkolenia) i działając w oparciu o pogłębioną cyfrową znajomość potrzeb największej biznesowej grupy czytelników wśród serwisów prasowych.

Media

Prasa: „Rzeczpospolita” – sprzedaż: 47 934 egz., „Rzeczpospolita Plus Minus” – sprzedaż: 51 414 egz., „Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet” – sprzedaż: 3913 egz. (XII 2017, ZKDP); „Uważam Rze Historia”, magazyn „Time for Polska” promujący polskie marki za granicą oraz zagraniczne inwestycje w Polsce

Internet: Rp.pl – 3 264 745 użytkowników, Parkiet.com – 159 048 użytkowników (I 2018, Gemius/PBI); serwisy tematyczne: Tv.rp.pl, Zyciewarszawy.pl, Zycieregionow.pl, Rpkom.pl, Serwisemerytalny.rp.pl, Kancelarie.rp.pl, Nieruchomości.rp.pl, Historia.uwazamrze.pl, Kariera.pl, E-kiosk.pl, Egazety.pl, Nexto.pl, Compress.pl, telewizje internetowe Rzeczpospolita TV i Parkiet TV

Ludzie

Marcin Kowalczyk – dyrektor generalny ds. komercyjnych, tel. 695 980 307, [email protected]

Struktura

Biuro reklamy i ogłoszeń: reklama prasowa, ogłoszenia, komunikaty, reklama online, projekty wydawnicze, partnerstwo debat redakcyjnych i akcji specjalnych; biurem kieruje Jarosław Machocki, tel. 22 46 30 187, 604 236 059, [email protected]

Dział konferencji i projektów specjalnych: organizacja i sprzedaż konferencji, gal, projektów eventowo-wydawniczych, własnych i tworzonych na zlecenie partnerów; działem kieruje Joanna Żero, tel. 22 463 01 47, [email protected]

Dział new business: pozyskiwanie i obsługa nowych klientów wydawnictwa w obszarach: reklama prasowa, ogłoszenia, reklama online, projekty wydawnicze, partnerstwo debat redakcyjnych i akcji specjalnych; działem kieruje Paulina Biernacka, tel. 502 687 297, [email protected]

Biuro sprzedaży online: reklama online, akcje i sekcje specjalne w serwisach Gremi Media, Rzeczpospolita TV, e-commerce, projekty specjalne digital, bazy danych; biurem kieruje Kamil Dąbrowski, tel. 22 463 05 46, 698 192 288, [email protected]

Dział szkoleń: szkolenia, treningi i warsztaty z kluczowych obszarów: marketing, PR, IT, HR, prawo i inne; kontakt z działem: tel. 22 46 30 188, www.konferencje.rp.pl

„Rzeczpospolita Życie Regionów”: reklama prasowa i online projektu „Rzeczpospolita Życie Regionów”, sponsoring i partnerstwo regionalnych wydarzeń specjalnych, debat redakcyjnych, akcji specjalnych; projektem kieruje Hanna Wawrowska, tel. 601 436 122, [email protected]

Biuro sprzedaży „Rzeczpospolita Nieruchomości”: reklamy, projekty specjalne, sekcje specjalne w dodatkach (poniedziałek, piątek), komercyjne patronaty, obsługa medialna imprez branżowych, wydawanie dodatków branżowych na wydarzenia, współpraca przy wydarzeniach branżowych w kraju i za granicą; działem kieruje Agnieszka Małek, tel. 792 904 888, [email protected]

Kontakt

Biuro reklamy Gremi Media SA

ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa
tel. 22 629 86 14, 621 48 69
fax: 22 621 46 58, 625 61 57
rp.pl/reklama

Hit 2017

W ub.r. najważniejszym wydarzeniem od strony produktowej były premiery nowych wersji naszych flagowych serwisów: Rp.pl i Parkiet.com. Potwierdzeniem sukcesu rynkowego nowych wersji serwisów są rekordowe wyniki – w styczniu br. serwisy Gremi zanotowały najwyższą oglądalność w historii: 3,4 mln realnych użytkowników, a serwis Rp.pl pozostał liderem kategorii Biznes finanse prawo wśród witryn serwisów prasowych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.