Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Burda International Poland

Michał Helman, chief commercial officer

Młody, pracujący i dobrze zarabiający, mający pasje czytelnik, który nie tylko czyta swój ulubiony magazyn, ale też śledzi newsy i artykuły z nim związane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych to nasza najcenniejsza wartość.

Zdajemy sobie sprawę, że kolorowe magazyny stają się produktem coraz bardziej elitarnym, a nasi czytelnicy oddają nam to, co mają najcenniejszego – swój czas. 

Burda w Polsce ma unikatowe portfolio produktów bardzo mocno sprofilowanych na atrakcyjne dla reklamodawców grupy odbiorców. Młody, pracujący i dobrze zarabiający, a przede wszystkim mający pasję czytelnik, który nie tylko czyta swój ulubiony magazyn, ale też śledzi newsy i artykuły z nim związane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych to nasza najcenniejsza wartość. A „Elle” czy „Gala” docierają ze swoim kontentem do milionów odbiorców miesięcznie.

W 2018 roku stawiamy na: wysoką jakość treści, które publikujemy, indywidualizowanie ich zgodnie z oczekiwaniami naszych czytelników i użytkowników oraz umacnianie naszej pozycji w pięciu najważniejszych dla nas segmentach tematycznych: lifestyle, luxury (luksus), food & garden (jedzenie i ogród), advisory (porady), travel & science (podróże i nauka). Nie przestajemy też pytać naszych czytelników, co jeszcze chcieliby przeczytać i zobaczyć, w jakiej formie, bo to ich zdanie decyduje o tym, co znajdą w magazynach. To da naszym klientom pewność, że ze swoją komunikacją trafią do konkretnych grup odbiorców i zawsze znajdą się w najlepszym możliwym miejscu z punktu widzenia prezentacji swojego produktu. 

Nasza strategia opiera się na produkowaniu coraz większej ilości jakościowego kontentu dla coraz bardziej wymagającego odbiorcy mediów, budowaniu zasięgów wokół silnych marek i docieraniu do jak największej liczby odbiorców zainteresowanych danym obszarem tematycznym. Stąd nieustannie rozbudowujemy naszą ofertę o nowe narzędzia, m.in. produkcje wideo, product placement, content marketing, wykorzystanie danych (big data) oraz produkty e- commerce.

Media

Prasa: „Elle”, „InStyle”, „Glamour”, „Gala”, „Claudia”, „Dobre Rady”, „Moje Gotowanie”, „Przyślij Przepis”, „National Geographic”, „NG Traveler”, „Focus”, „CRN”, „Mój Piękny Ogród”, „Kocham Ogród” itd. – w sumie ponad 50 magazynów o całkowitym zasięgu 7,9 mln czytelników (I–XII 2017) 

Internet: Elle.pl, Focus.pl, Kobieta.pl, Mojegotowanie.pl, National-geographic.pl, Przyslijprzepis.pl, Burda.pl itd. – w sumie 13 witryn o 11,8 mln użytkowników i 48,4 mln odsłon; 2 mln fanów na Facebooku, 2,2 mln we wszystkich social mediach

Projekty zintegrowane: ponad 60 eventów i projektów 360° dla naszych klientów, m.in.: Róże Gali, Elle Style Awards, Glamour Fit Challenge, konkursy fotograficzne, Traveler Adventure Team, Focus Challenge

Książki: ponad 100 tytułów książkowych  – zróżnicowana oferta: od poradników, książek podróżniczych, dziecięcych, poprzez powieści, biografie, aż do kryminałów

Ludzie

Michał Helman – chief commercial officer

Małgorzata Teodorowicz – dyrektor ds. strategii i wsparcia sprzedaży, malgorzata.teodorowicz@burdamedia.pl

Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz – dyrektor sprzedaży (segmenty: popular-science, travel, IT, garden, custom publishing oraz integrated projects), tel. 22 360 36 41, 692 440 088, malgorzata.nocun@burdamedia.pl

Małgorzata Gurbała – dyrektor sprzedaży (segmenty: luxure & lifestyle, advisory), tel. 22 3603 654, 600 207 181, malgorzata.gurbala@burdamedia.pl

Struktura

Dział sprzedaży jest podzielony na 11 zespołów sprzedażowych (luxury & lifestyle, advisory, food, home, science, travel, garden, specials, IT, custom publishing) oraz zespół project menedżerów. Wszystkie zespoły sprzedają produkty z portfolio w ofercie 360° jako kampanie zintegrowane wykorzystujące zasięgi poszczególnych marek.

Za sprzedaż i opiekę nad domami mediowymi odpowiada Katarzyna Nowakowska, katarzyna.nowakowska@burdamedia.pl

Za zarządzanie project menedżerami i rozwój projektów zintegrowanych odpowiada Anna Zabłocka, anna.zablocka@burdamedia.pl Za sprzedaż digitalową odpowiada Katarzyna Cieślik, tel. 510 022 314, katarzyna.cieslik@burdamedia.pl

Kontakt

tel. 22 3603 603
faks 22 3603 980
e-mail: biuro.reklamy@burdamedia.pl
www.burdamedia.pl
FB: @BurdaInternationalPoland 

Hit 2017

1 maja ub.r. zreorganizowaliśmy nasz dział sprzedaży, łącząc w jedną wszystkie struktury sprzedażowe. Dzięki temu nasza obsługa klienta stała się bardziej kompleksowa, a jej jakość wzrosła. Nowa oferta to 10 segmentów tematycznych, mocno sprofilowanych na odbiorców druku i digitalu Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta i opracowujemy indywidualne rozwiązania komunikacyjne w ramach poszczególnych grup docelowych. Dzięki efektywnemu rekomendowaniu i ofertowaniu projektów zintegrowanych (crossmediowych) nasi klienci mogą korzystać z całości portfolio wydawnictwa, tj. magazynów, stron WWW, portali społecznościowych, eventów w ramach ekosystemów poszczególnych marek.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo