Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Telewizja Polska SA: w 2018 roku wzmocnienie oferty programowej

Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy

Na 2018 rok przewidziane jest przede wszystkim znaczące wzmocnienie oferty programowej, m.in. dzięki transmisji największych imprez sportowych. (…) Przewidziane jest również dalsze konsekwentne otwieranie sie na wartościowe konsumencko starsze grupy celowe.

Na 2018 rok przewidziane jest przede wszystkim znaczące wzmocnienie oferty programowej, m.in. dzięki transmisji największych imprez sportowych. W tym roku widzowie TVP będą mogli oglądać takie wydarzenia, jak: Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Rosji czy Puchar Narodów, w którym polscy skoczkowie narciarscy będą się mierzyć z reprezentantami Portugalii i Włoch. Widzowie zobaczą też kolejne sezony ulubionych i napopularniejszych polskich seriali, takich jak: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” czy” Blondynka”, a także będą mogli cieszyć się nowymi produkcjami – „Za marzenia”, „Koroną królów” i „Leśniczówką”.

Dynamicznie rozwijana jest oferta wideo na żądanie. Portal TVP VoD po zmianach technologicznych oraz po zasileniu w najlepszy programming walczy o pozycję lidera usług VoD w Polsce. Wyróżnia go unikalny kontent – najlepsze polskie seriale, programy rozrywkowe, ale też baza zrekonstruowanych cyfrowo filmów. W tym roku można oczekiwać kolejnych informacji o rozwoju tego serwisu.

Zmiany następują też w ofercie handlowej. Dla TVP ten rok będzie czasem rozszerzania transparentnej oferty rynku na kolejne segmenty. Ogłosiliśmy zwiększenie progów transparentności polityki handlowej. Ceny publikowane obejmują obecnie wszystkich klientów, którzy zadeklarują wydatki na komunikację o wartości do 15 mln zł. 

Przewidziane jest również dalsze konsekwentne otwieranie się na wartościowe konsumencko starsze grupy celowe – w ślad za sprzedażą kierowaną do grupy widzów w wieku 16–59 ruszyła sprzedaż w grupie widzów w wieku 16+. Łamiemy mit grupy komercyjnej liczonej do wieku 49 lat. Dla nas liczy się każdy widz i nie widzimy żadnego powodu, aby traktować komercyjnie inaczej osoby mające 49 i 50 lat. 

Duży nacisk kładziemy na sponsoring i niestandarowe metody dotarcia do konsumentów. Wraz z partnerami biznesowymi budujemy komunikację wyróżniającą się z szumu przekazów komercyjnych i tworzącą efektywne rozwiązania komunikacyjne. Wraz ze strategicznymi klientami stworzyliśmy takie projekty, jak „Zatrzymaj chwile” nagrodzony podwójnym Effie czy niezwykle skuteczną akcję „Bank dobrych życzeń” dla PKO BP.

Media

Telewizja: TVP 1 – średni zasięg dzienny: 12,5 mln widzów (35,28 proc.), TVP 2 – średni zasięg dzienny: 11,6 mln widzów (32,82 proc.), 10 anten tematycznych – średni zasięg dzienny: 12,8 mln widzów (36,04 proc.), TVS – średni zasięg dzienny: 823 tys. osób (2,32 proc.); w sumie średni zasięg dzienny grupy TVP: 18,6 mln widzów (52,55 proc. – wszystkie dane dla grupy all 4+, 2017, Nielsen) 

Internet: serwisy internetowe grupy TVP.pl i aplikacje – 10 mln użytkowników oraz 260 mln odsłon stron miesięcznie (I–XII 2017, Gemius Prism), Telewizja HBB TV – 3,5 mln użytkowników oraz 215 mln odsłon miesięcznie (I–XII 2017, Gemius Prism)

Ludzie

Ewelina Czuba – dyrektor biura reklamy Przemysław Kruk – zastępca dyrektora ds. negocjacji i handlu

Robert Malinowski – zastępca dyrektora ds. sponsoringu i projektów specjalnych

Adrian Wojtaszek – zastępca dyrektora ds. internetu i mediów interaktywnych

Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju

Top klienci

Natur Produkt Zdrovit, Aflofarm Farmacja Polska, Herbapol + Polpharma, Totalizator Sportowy, Orange Polska SA

Kontakt

tel. 22 547 23 00, 22 547 22 98
www.brtvp.pl

Hit 2017

Miniony rok to przede wszystkim absolutny i jednoznaczny sukces polityki konsolidacji treści nielinearnych TVP wyłącznie w TVP VoD, który otworzył drogę do pozycji lidera rynku legalnych serwisów VoD. To również umocnienie się TVP ABC na pozycji najsilniejszego programu dziecięcego, czego logiczną konsekwencją było wdrożenie oddzielnej sprzedaży dla tej stacji. Obok TVP ABC dynamicznie rozwijała się stacja informacyjna TVP Info, zyskując 15,33 proc. widzów (dane dla grupy all 4+, 2017 rok, Nielsen). Był to też kolejny rok, w którym cała czołówka najpopularniejszych seriali emitowanych w naszym kraju to propozycje TVP. Na liście osiągnieć znajdują się też sukcesy komercyjne eventów i akcji niestandardowych, takich jak KFPP w Opolu czy „Sylwester w Dwójce”.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo