Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Bonnier Business Polska

Bartosz Wysocki, chief revenue officer

Strategia „jakość w niszach ponad masowość w odsłonach” przyniosła wyraźne efekty, np. pierwsze miejsce serwisu Bankier.pl wśród mediów online wykorzystywanych przez inwestorów indywidualnych.

Działając w dynamicznym otoczeniu, trudno jest opowiadać o ofercie na cały 2018 rok. Praktycznie codziennie słuchamy naszych klientów, dopasowujemy się do istniejącej sytuacji rynkowej i reagujemy na konkretne potrzeby. Czas klasycznej reklamy to już przeszłość i teraz liczy się kreatywna odpowiedź na zapytania i konkretne efekty działań.

Stosowana przez nas strategia „jakość w niszach ponad masowość w odsłonach” przyniosła wyraźne efekty, np. pierwsze miejsce serwisu Bankier.pl wśród mediów online wykorzystywanych przez inwestorów indywidualnych. Dzięki niej możemy precyzyjnie trafiać z komunikatem, ograniczając do minimum powierzchowność konsumpcji naszych mediów.

Dynamika rynku mediów połączona z dominacją graczy globalnych w pewnym sensie wymusza na nas podejście do oferowanych rozwiązań. Działając w wielu niszach, po prostu jesteśmy inni niż wszyscy, a tym bardziej niż globalni gracze. W związku z tym w br. skupimy się na tworzeniu i doskonaleniu rozwiązań, które bazują na angażujących treściach przy jednoczesnym wykorzystaniu potencjału social mediów. 

Pogłębione analizy, specjalistyczny kontent to coś, z czym programy i roboty stosowane w reklamie mają jeszcze dziś spory problem. Który z graczy ma dziś na swoim pokładzie np. takie rozwiązania, jak Spotdata.pl, potrafi sporządzić kompleksową analizę czy raport dla klienta i potem odpowiednio go wypromować w jakościowych mediach, jednocześnie zbierając kontakty do osób zainteresowanych konkretną (właściwie dowolną) tematyką? 

Oprócz rozwoju naszej sieci afiliacyjnej stawiamy również mocno na naszą ofertę performance na witrynach własnych, m.in. Bankier.pl czy Zgarnijpremie.pl. Ten ostatni to serwis agregujący oferty promocyjne ze szczególnym naciskiem na produkty finansowe. Specjaliści Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” codziennie przeglądają oferty finansowe, wyszukują te najlepsze i proponują je użytkownikom. Dodatkowo umacniamy nasze call center, dzięki któremu będziemy w stanie dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej jakościowe leady.

Media

Prasa: „Puls Biznesu” – sprzedaż: 12 881 egz. (XI 2017, ZKDP)

Internet: Bankier.pl – 2 010 408 użytkowników, Pb.pl – 495 574 użytkowników, Arslege.pl – 495 554 użytkowników, Pit.pl – 459 521 użytkowników, Vat.pl – 183 999 użytkowników, Lexlege.pl – 151 959 użytkowników, Mambiznes.pl – 99 357 użytkowników, Prnews.pl – 51 344 użytkowników, Monitorfirm.pl – 56 282 użytkowników, Pulsmedycyny.pl – 64 679 użytkowników (XII 2017, PBI/Gemius)

Ludzie

Bartosz Wysocki – chief revenue officer – dyrektor handlowy, tel. 666 848 952, b.wysocki@pb.pl

Struktura/Kontakt

Biuro reklamy: komunikacja na rynkach B2B i B2C, działem kieruje Małgorzata Jędral, tel. 601 262 897, m.jedral@pb.pl

Dział obsługi domów mediowych, agencji reklamowych i agencji PR – działem kieruje Jan Rojewski, tel. 570 666 509, j.rojewski@pb.pl

System partnerski: reklama efektywnościowa, performance, afiliacja; systemem kieruje Natalia Wielgosz-Sawicka, tel. 601 950 942, n.wielgosz@bankier.pl

Biuro reklamy czasopism i serwisów medycznych: obsługuje media specjalistyczne kierowane do lekarzy, farmaceutów i rynku medycznego; działem kieruje Małgorzata Solarczyk, tel. 22 333 97 34, m.solarczyk@pulsmedycyny.pl

Hit 2017

Rok 2017 był dla nas rokiem szczególnym. Rozwój w obszarze content marketingu pozwolił nam solidnie rosnąć na trudnym rynku reklamy. Dzięki przebudowie serwisów, takich jak Pb.pl, Mambiznes.pl czy PRnews.pl, mogliśmy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów oraz użytkowników, co widać również w rosnących statystykach większości serwisów. Wyraźne pierwsze miejsce serwisu Bankier.pl wśród mediów internetowych wykorzystywanych przez inwestorów indywidualnych, połączone z jednym z najwyższych wskaźników widoczności reklam, stworzyło wiarygodne otoczenie dla komunikatów marketingowych naszych klientów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo