Wydanie: PRESS 07-08/2019

Sztuka przyciągania

Z SEO jest jak z Formułą 1: im większy budżet, tym wyższe miejsce w stawce. Jednak i bez dużych nakładów można sprawić, aby internauci trafiali na naszą stronę, a nie konkurencji.

Jak przyciągnąć na witrynę tych, którzy chcą poczytać na tematy, o których piszemy w swoim serwisie? Odpowiedzią jest skuteczna optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, czyli SEO.

Eksperci od SEO podkreślają, że choć nie jest to łatwe i tanie, to lepszą widoczność w wyszukiwarce internetowej można zapewnić niemal każdej witrynie. – Sukces zależy od branży, budżetu, dobranej strategii i cierpliwości, bo efektów należy spodziewać się nawet po roku – uważa Paweł Gontarek, szef SEO w Fabryce Marketingu i autor bloga SEO Zgred.

– SEO to pewnego rodzaju sztuka. Nie istnieje gotowy i uniwersalny przepis, którego należy się kurczowo trzymać. Od lat Google sugeruje po prostu tworzenie unikalnych treści przydatnych dla użytkowników – twierdzi Kamil Janicki, redaktor naczelny serwisów CiekawostkiHistoryczne.pl i TwojaHistoria.pl (Społeczny Instytut Wydawniczy Znak). Oba stale znajdują się w czołówce stron o tematyce historycznej w badaniach PBI/Gemius.

Paweł Pązik

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.