Wydanie: PRESS 07-08/2019

Abonament na wszystko za 9,99

Apple News+ jest świetnym interesem dla właściciela, potencjalnie niezłym dla małych wydawców i raczej nieopłacalnym dla dużych gazet.

Gdy po raz pierwszy wpisałem w Google hasło „Apple News+”, 10, a może i więcej wyników, które zaproponowała mi wyszukiwarka, dotyczyło tego, jak anulować subskrypcję serwisu przed zakończeniem okresu próbnego. Być może algorytm Google coś pokręcił i najwyżej ulokował teksty, które nie są dla konkurencji korzystne. Być może. Raczej nie ma tu jednak spisku. Po przeczytaniu recenzji usługi, które w najlepszym razie można nazwać mało entuzjastycznymi, nasuwa się wniosek, że nowa usługa Apple trafiła na rynek niedopracowana.

Marcin Firlej

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.