Wydanie: PRESS 01-02/2019

Znikający czytelnicy

Jeśli wydawcy zależy tylko na zyskach, warto przechodzić z papieru do internetu.

Na świecie znane są przypadki zamykania wersji drukowanych tytułów prasowych i przechodzenia na działalność wyłącznie cyfrową – postąpiło tak kilka znanych magazynów, np. jeden z najpopularniejszych tygodników muzycznych na świecie, brytyjski „NME” lub znany amerykański miesięcznik modowy „Glamour”.

Podobnie zrobili dwaj wydawcy prasy codziennej: amerykański „The Christian Science Monitor” i fiński dziennik gospodarczy „Taloussanomat”. Dotychczas brak było jednak badań mówiących o tym, co w takich sytuacjach dzieje się z czytelnikami. Od niedawna już znamy odpowiedź na to pytanie.

Marek Miller

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.