Wydanie: PRESS 01-02/2019

Znikający czytelnicy

Jeśli wydawcy zależy tylko na zyskach, warto przechodzić z papieru do internetu.

Na świecie znane są przypadki zamykania wersji drukowanych tytułów prasowych i przechodzenia na działalność wyłącznie cyfrową – postąpiło tak kilka znanych magazynów, np. jeden z najpopularniejszych tygodników muzycznych na świecie, brytyjski „NME” lub znany amerykański miesięcznik modowy „Glamour”.

Podobnie zrobili dwaj wydawcy prasy codziennej: amerykański „The Christian Science Monitor” i fiński dziennik gospodarczy „Taloussanomat”. Dotychczas brak było jednak badań mówiących o tym, co w takich sytuacjach dzieje się z czytelnikami. Od niedawna już znamy odpowiedź na to pytanie.

Marek Miller

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.