Wydanie: PRESS 11-12/2018

Liczy się show

O platformie, na której dzieciaki udające śpiewające gwiazdy same stały się gwiazdami.

Lena Moooonlight! Karol Pieszkoooo! Kamiiil Owczareeek!” – krzyczy prowadzący, a wywołani jeden po drugim wskakują na scenę. Dżinsy, sportowe buty, tu czarny T-shirt, tam bluza z kapturem. Nastolatkowie jakich tysiące. A jednak pojawieniu się każdego z nich towarzyszy ogłuszający pisk zgromadzonych za czerwoną taśmą rówieśników.

W takiej atmosferze przebiegała jedna z dziewięciu Wielkich Bitew Muserów, które na początku tego roku zorganizowane zostały w centrach handlowych M1. Filmik z wydarzenia nagrał i wrzucił na YouTube niejaki Kosmiczny – też muser.

Muser, czyli twórca z platformy Musical.ly, od sierpnia noszącej nazwę TikTok. Stała się ona jednym z symboli generacji Z – pokolenia ludzi urodzonych po 2000 roku. A zarazem chyba największym internetowym fenomenem ostatnich miesięcy.

Łukasz Zalesiński

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo