Wydanie: PRESS 07-08/2018

Łańcuszek szczęścia

Obecność marki w mediach dla dzieci musi być przemyślana – ważny jest naturalny kontekst i elementy edukacyjne.

Przed postawieniem ostatniej kropki w tym tekście poszłam na rodzinny piknik do pobliskiego parku. Jedną z głównych atrakcji była możliwość malowania kolorowymi farbami starych samochodów. Patronem atrakcji było centrum obsługi samochodów. Wymazane i uśmiechnięte dzieci otrzymywały naklejki Moto-team, a w nagrodę firmowy gadżet, także z logo firmy.

Tak przekonałam się o sile łańcuszka szczęścia, który jest fundamentem działania mediów dziecięcych. Mechanizm wygląda tak: dziecko jest zadowolone, gdy może brać udział w dobrej zabawie i dostać jakiś gadżet. Wydawcy mają powody do zadowolenia, gdy uda im się zachęcić do współpracy markę lubianą przez dzieci i rodziców. A marki zaproszone przez media do współpracy wzmacniają swój wizerunek wśród najmłodszych. Wszyscy są zadowoleni, a patentów na taki łańcuszek szczęścia jest wiele.

Jolanta Korucu

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.