Wydanie: PRESS 07-08/2016

Zapanować nad szokiem

Agata Małkowska-Szozda rozmawia z Piotrem Morkowskim, CEO Saatchi & Saatchi /Interactive Solutions

Czemu nikt w środowisku reklamy nie zna Piotra Morkowskiego, szefa jednej z największych, zatrudniających ponad 400 osób, grup reklamowych w Polsce?

Jestem z natury introwertykiem, nie mam parcia, by się prezentować przed światem. Zresztą nie wierzę, by stała obecność w mediach dobrze robiła biznesowi. Mediowa aktywność rozprasza, odwraca uwagę od tego, co chcę osiągnąć. Skupienie nad tym, co zespół i ja mamy do zrealizowania, jest kluczowe.

Jak w branży opartej głównie na relacjach robić biznes, stojąc z boku?

Mam doskonałe relacje z moim zespołem i z klientami, dla których pracuję, więc absolutnie nie stronię od tego, by relacje budować. Ale staram się je tworzyć w czasie wspólnej pracy, a nie podczas pustych spotkań.

Czy nieobecność w mediach i na branżowych imprezach nie przeszkadza na przykład w zdobywaniu nowych klientów?

Ja naprawdę wierzę, że o agencji najlepiej świadczy to, co sobą reprezentuje w codziennej pracy, a nie to, co pokazuje na konkursach i festiwalach. Widzę duży rozdźwięk pomiędzy tym, co prezesi agencji mówią o sobie i swoich firmach, a tym, co jest rzeczywistością. I nie chcę być tego częścią.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.