Wydanie: PRESS 07-08/2016

Długo i dobrze

Długofalowy projekt CSR nie musi być lepszy od tych robionych ad hoc. Ale dobrze świadczy o strategii firmy

Mija właśnie 15 lat od opublikowania „Zielonej księgi Komisji Europejskiej na temat CSR” („Green Paper: Promoting framework for Corporate Social Responsibility”). A w niej – definicji społecznej odpowiedzialności biznesu. Wiele polskich firm zaczęło z czasem realizować projekty CSR. Czy to oznacza, że polskie przedsiębiorstwa w tym roku będą obchodzić jubileusze 15-lecia swoich programów? Niekoniecznie, bo takich trwałych działań, które znaleźć można i w najstarszych, i w najnowszych zestawieniach dobrych praktyk, publikowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jest niewiele. Czyżby tym, które wdrażano przed dekadą, upłynął termin przydatności?

Agnieszka Olbrot

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.