Wydanie: PRESS 07-08/2016

Gość w Radiu Zet

Oburzeni przyjściem Konrada Piaseckiego na miejsce Moniki Olejnik do Radia Zet zapomnieli, że jej pojawieniu się w Zetce też towarzyszył niesmak

Konrad Piasecki z RMF FM wracał z zagranicy i lądował w Warszawie w poniedziałek 30 maja br. późnym wieczorem. Usilnie starał się o spotkanie z Kazimierzem Gródkiem, prezesem Grupy RMF FM, i wiceprezesem Tadeuszem Sołtysem. Z szefami udało mu się porozmawiać następnego dnia, we wtorek.

Tego samego dnia i nawet mniej więcej w tym samym czasie Jarosław Paszkowski, redaktor naczelny Radia Zet, i Andrzej Matuszyński, prezes Eurozetu, zaprosili na rozmowę dziennikarkę tej stacji Monikę Olejnik. Rozmowa była ponoć emocjonalna. Dziennikarze Radia Zet dodają, że niezbyt długa.

Bomba rozesłana do mediów w formie informacji prasowej wybuchła jeszcze we wtorek o 13.45. „W imieniu Zespołu Radia Zet i całej Grupy dziękuję Monice Olejnik za 15 lat współpracy, olbrzymi wkład w rozwój rozgłośni i zaangażowanie w budowanie jej renomy i pozycji rynkowej. Życzymy Monice dalszych sukcesów w działalności dziennikarskiej” – brzmiała kurtuazyjna wypowiedź prezesa Matuszyńskiego. W komunikacie poinformowano też, że od września to Konrad Piasecki zastąpi Monikę Olejnik jako prowadzący poranne rozmowy z politykami w audycji „Gość Radia Zet” nadawanej od poniedziałku do piątku.

– O tym, że Konrad od nas odchodzi, dowiedziałem się dwie godziny przed wysłaniem komunikatu przez Radio Zet – przyznaje Tadeusz Sołtys z RMF FM.

– Nie wiem, jak udało się to utrzymać w tajemnicy, ale nic wcześniej nie wiedzieliśmy. Szczęki nam opadły – mówi dziennikarz Radia Zet.

Mariusz Kowalczyk

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.