Wydanie: PRESS 07-08/2014

We własne piersi

Przedstawiciele firm reklamowych punktują słabości branży

Branża reklamowa zwykła uważać, że winę za jej słabości ponosi przede wszystkim klient – bo obniża stawki, źle prowadzi przetargi, przedstawia niekorzystne umowy itp. Lecz klient często pozwala sobie na tyle, na ile jemu pozwalają. Nieprzestrzeganie standardów przez agencje daje duże pole manewru. Poprosiliśmy przedstawicieli branży reklamy, by uderzyli się w piersi – i tak powstała lista największych przewinień środowiska reklamy. A jednocześnie dowodów na jego słabość i nieumiejętność bronienia swoich interesów.

Agata Małkowska-Szozda

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.