Wydanie: PRESS 07-08/2014

Mały e-czytelnik

Wydawcy pism dla dzieci wprowadzają rozwiązania przenoszące młodych czytelników na inne platformy komunikacyjne

Czasy, gdy byle gadżet był głównym wabikiem, który przekonywał młodego czytelnika do sięgnięcia po kolorowy magazyn, powoli odchodzą w przeszłość. Dzieci są coraz wybredniejsze – gadżety dołączane do pism muszą być naprawdę przemyślane. W dodatku gdy już niektóre trzylatki potrafią posługiwać się tabletem, wydawcy czują, że trzeba obrać również ten kierunek.

Anna Małuch

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.