Spis treści:

Taki nasz urok

Z Dominiką Wielowieyską rozmawia Marek Zając

Durczok futruje

Szef Silesionu po trzech kwartałach od startu serwisu ma dylemat: mocniej angażować się w pracę firmy czy odpuścić sobie część obowiązków

O Staszku, co dopisuje

Żaden dziennikarz na Twitterze nie ma tylu retweetów co Stanisław Janecki. Ale wiarygodności mu to nie dodaje

Życie po papierze

Rok po zamknięciu papierowego wydania „The Independent” wygenerował zysk i zatrudnił 50 nowych osób

Ranking dziennikarskich grzechów

Postanowiliśmy sprawdzić, jakie wypowiedzi i działania dziennikarzy najbardziej bulwersowały samych dziennikarzy w ostatnim czasie.

Przyjdzie walec dekoncentracji

Po nowej ustawie abonamentowej ma powstać ustawa o dekoncentracji w mediach. A dekoncentracja ma doprowadzić do repolonizacji, zwłaszcza prasy regionalnej. Wydaje się, że to nieuchronne

Zamykanie sieci

Dawno i nieprawda – tak można skwitować pogląd, że dziś w internecie można znaleźć wszystko, czego się szuka

Samounicestwienie

Jak każda rewolucja, również ta w mediach publicznych pożera własne dzieci

Zielony żołnierz

Zaczynał jako dziennikarz, potem obudził się w nim aktywista, książki zrobiły z niego celebrytę – a teraz nie wyklucza pójścia w politykę

Detoks od Twittera

Ćwierkanie wciąga tak, że zabiera wielu dziennikarzom każdą minutę wolnego czasu. Niektórzy próbują więc uwolnić się od tweetowania

 

Artykuł bezpłatny

Muzycy są wolni

Nie dziwię się ludziom, którzy poświęcili całe życie Trójce i znieśli tam już bardzo wiele, że nie idą teraz szukać pracy do komercji. Trójka jest wielką wartością – mówi Piotr Bukartyk w rozmowie z Andrzejem Skworzem

Po przełomie

Po odejściu Tomasza Machały z NaTemat.pl strategia grupy zdaje się odzwierciedlać powiedzenie „tisze jediesz, dalsze budiesz”. Finansowo ponoć się sprawdza

Jak notować w sieci

Hypothes.is rozwiązuje problem stary jak internet – gdzie gromadzić cytaty z tekstów i jak dopisywać do nich własne komentarze

Kto nas zastąpi

„Press” przepytuje studentów dziennikarstwa

Lis przefarbowany

Zwycięstwo Donalda Trumpa mogło być dla prawicowego Fox News Channel początkiem ery największej prosperity, a staje się kolejnym gwoździem do trumny skleconej ze skandali obyczajowych w stacji

Wiedzą więcej niż prezes

O tajnikach swojej pracy opowiadają nam szefowie IT w największych mediach

Media dzieciom

Twórcy mediów dla dzieci wiedzą, że aby pozyskać małych odbiorców, najpierw muszą przekonać do swojej oferty rodziców

Dziennikarskie transfery

Media klubów sportowych – szansa czy zagrożenie?

Lokalny korespondent wojenny

Zamachy terrorystyczne, katastrofy, wypadki – dziennikarz w Europie nie musi jeździć na wojny, by widzieć rannych, krew i ludzką rozpacz. Niemieckie media zaczynają uczulać dziennikarzy na ryzyko psychologiczne z tym związane

Na cyfrowej ścieżce

Jak z czytelnika darmowych treści zrobić płacącego klienta – to najpilniej strzeżona tajemnica wydawców internetowych

Kreatywny po przejściach

Przemek Bogdanowicz, współwłaściciel 2012 Agency, w pracy kieruje się własną logiką – emocjonalną

Emocje są przereklamowane

Gdybym reagował na wszystkie reklamy zgodnie z intencją autorów, to przez cały dzień musiałbym siedzieć i wycierać oczy – mówi Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, laureat konkursu AdMan Roku 2016

Opolskie przeboje

Paradoksalnie zamieszanie wokół 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu może odświeżyć przykurzoną markę imprezy – a tym samym miasta

Poprzednie numery

Press
Press
Press