Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wydanie: PRESS 07-08/2017

Durczok futruje

Szef Silesionu po trzech kwartałach od startu serwisu ma dylemat: mocniej angażować się w pracę firmy czy odpuścić sobie część obowiązków

Jesienią ub.r. przez wiele dni Kamil Durczok z założonymi rękoma spoglądał na centrum Katowic z megaboardu rozwieszonego przy ul. Korfantego – na budynku, w którym mieści się oddział TVN. W październiku Durczok – po miesiącach ciszy spowodowanej publikacjami „Wprost” na jego temat, których skutkiem było odejście z TVN – wrócił na okładki kolorowych pism z okazji uruchomienia własnego portalu Silesion.pl.

„Chcemy osiągnąć taką liczbę użytkowników, żeby nie było wątpliwości, że jesteśmy numerem jeden wśród serwisów na szeroko pojętym Śląsku, a więc także na terenach dawnego województwa częstochowskiego, części opolskiego, trochę Małopolski” – zapowiadał.

Po trzech kwartałach widać, że do tego jeszcze daleka droga.

– Wielkie nazwisko typu Kamil Durczok czy Tomasz Lis gwarantuje wyniki przez trzy dni. Potem konieczna jest tytaniczna praca poparta know-how technologicznym i to przez 24 godziny na dobę – sugeruje Przemysław Pająk, założyciel Spider’s Web.

– Nastawiamy się na długi marsz – mówi dziś Kamil Durczok.

Grzegorz Kopacz

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. . Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo