Wydanie: PRESS 07-08/2017

Media dzieciom

Twórcy mediów dla dzieci wiedzą, że aby pozyskać małych odbiorców, najpierw muszą przekonać do swojej oferty rodziców

Kolorowe pufy, dywan i telewizor na wysokości oczu małego klienta. To wystarczy, żebym jako mama czterolatka chętnie wchodziła po buty do Deichmanna. Emir ogląda bajki, a ja mogę swobodnie przymierzać buty.

Także dentystę wybrałam nieprzypadkowo. W poczekalni gabinetu, do którego chodzimy z synkiem, jest telewizor włączony na kanały dziecięce, stolik z kolorowankami, kredkami i gazetami dla dzieci. Za każdym razem oddycham z ulgą na widok nowych numerów pism dla najmłodszych. Zwiększają bowiem szanse, że syn zapomni choć na chwilę o lęku przed dentystą. Zdarzyło mi się też, że po wizycie u dentysty – w nagrodę – kupiliśmy numer magazynu z reklamowanym gadżetem.

Zarówno wielka sieć Deichmann Obuwie, jak i ów mały gabinet stomatologiczny z własnej inicjatywy zaaranżowały przestrzeń przyjazną dzieciom. Sklep emituje w telewizorze licencjonowane bajki zgrane na pendrive, a gabinet kupił pakiet telewizyjny z kanałami dziecięcymi. – W naszych sklepach pokazujemy zarówno licencjonowane bajki, całe kreskówki, jak i pojedyncze odcinki filmów na przykład z Myszką Miki. Telewizory w sklepach to nasz pomysł – informuje Mariola Zając z działu marketingu Deichmann Obuwie.

Pracownicy mediów dla dzieci przyznają, że wykładanie pism dla dzieci czy telewizory z bajkami w punktach usługowych to nie ich inicjatywa. – Ale takie pomysły bardzo nas cieszą – przyznaje Magdalena Zdunikowska, director kids & family brands CEE z Viacom International Media Networks (Nickelodeon, Nick Jr. Comedy, Central Family).

Jolanta Korucu

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo