Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Spis treści:

Krzyk komentatora

Z Włodzimierzem Szaranowiczem z TVP, rozmawia Grzegorz Kopacz

Telewizja postarza

Wesley Sneijder, 32-letni piłkarz holenderski i jego żona Yolanthe jako pierwsi na oczach widzów programu „The Story of My Life” przeszli do przyszłości.

Życie po życiu w mediach

Jeśli już postanowicie odejść z mediów, to do czegoś, co kochacie.

News ze skazą

„Wszyscy są równi, ale niektórzy są Kaiem Diekmannem” – tak niemiecki portal Bildblog podsumował informacje o zarzutach molestowania seksualnego stawiane byłemu wydawcy „Bilda”.

Fenomen Przekroju

Strategię informacyjną właściciel „Przekroju” zaplanował jeszcze staranniej niż pierwszy numer pisma.

Wciąż mi zmieniano teksty

Z Burhanem Ozbilici, zwycięzcą World Press Photo 2017, rozmawia Renata Gluza.

Porządek w stadzie

Prowadzący poranne wywiady w publicznym Radiu Merkury odszedł po tym, jak okazało się, że posłowi Ryszardowi Czarneckiemu nie powinno się zadawać pytań o syna, również posła PiS.

Rozwód z rzeczywistością

Donald Trump jest najpotężniejszym przywódcą światowym i ma 24 mln czytelników na Twitterze. Dziennikarze tylko mu zawadzają.

Kreska reportażu

Komiks reporterski to poszerzenie gatunku reportażu. Na Zachodzie coraz popularniejsze, w Polsce dopiero zaczyna się przebijać.

Narzędzia dla multimedialnych

Niewiele jest aplikacji czy serwisów, które powstały z myślą o dziennikarzach, ale sporo jest takich, które ułatwiają ich pracę i wzbogacają materiały.

Nasz wschodni tupolewizm

Z Michałem Potockim i Zbigniewem Parafianowiczem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Sprawa życia i śmierci

Obsługa takich tragedii jak trzęsienie ziemi pozostawia w dziennikarzu głębokie emocje. We Włoszech doświadczają tego szczególnie często.

Wycofany

Szef radiowej Trójki jest miłośnikiem historii, znawcą Kościoła i politycznym realistą. Kościół i PiS jego rządy oceniają dobrze. Jak oceni go historia?

Nie do wyprostowania

Firmy i marki krzywdzone nieprawdziwymi informacjami podawanymi w mediach szukają sposobów, jak skutecznie bronić się w oczach klientów.

Francuski dekoder

Dziennik „Le Monde” uruchomił własne narzędzie online do weryfikacji newsów: bezpłatny program Décodex.

Szkiełko i youtubowe oko

Ranking kanałów popularnonaukowych na YouTube.

Prześwietl, zanim zatrudnisz

Gwiazdy internetu za udział w reklamie żądają już takich samych kwot jak inni celebryci. Którego twórcę wybrać do kampanii, by rzeczywiście pomógł marce?

Świeżaki kontra Stikeezy

Zacięta walka na kampanie reklamowe między Biedronką a Lidlem zmieniła postrzeganie dyskontów.

Emocje dla państwa

Sponsoring sportowy stał się dla spółek skarbu państwa jednym z najbardziej efektywnych kanałów promocyjnych.

Influencer hejter

Marki współpracujące z youtuberami patrzą na ich zasięgi – i czasami wolą nie wnikać, skąd one się biorą. A bywa, że siłą napędową kanału jest hejt.

Poprzednie numery

Press
Press
Press