Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wybierz sekcję, do której chcesz szybko przejść

Redakcja

Wydawca

Biuro reklamy

Prenumerata

Redakcja

ul. Banderii 4/200, 01–164 Warszawa

Tel.: 22 33 48 333

Fax: 22 33 48 300

e-mail: wawa@press.pl

Redaktor naczelny magazynu PressRedaktor naczelny Press.plZespół redakcyjny

Wydawca

ul. Mazowiecka 63/2, 60–623 Poznań

Tel.: 61 86 16 614

Fax: 61 86 75 085

Biuro reklamy

Dział reklamy Poznań — Tel.: 61 861 66 14
Dział reklamy Warszawa — Tel.: 22 33 48 333

Press

Najlepsze w Polsce pismo dla dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników branży PR oraz osób zainteresowanych mediami i reklamą. Regularnie piszemy o spektakularnych działaniach marketingowych, opisujemy sytuacje mediów w Polsce i za granicą, dokonujemy analizy rynku reklamowego. Miesięcznik Press należy do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Cennik | Warunki techniczne

Presserwis

Dziennik internetowy przygotowywa- ny przez dziennikarzy "Press". Od poniedziałku do piątku przekazujemy najświeższe informacje z branży.Zajmujemy się tematyką mediów, marketingu, reklamy i public relations. Docieramy do kadry menadżerskiej, pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, dziennikarzy. Reklama w "Presserwisie" gwarantuje najlepszy sposób dotarcia do atrakcyjnej grupy docelowej.

Cennik | Warunki techniczne

Press.pl

Wortal internetowy przygotowywany przez pracowników miesięcznika "Press". Witryna jest niezastąpionym źródłem informacji nt. mediów, reklamy, marketingu. W ciągu dnia wortal jest przydatnym w pracy narzędziem pozwalającym szybko odnaleźć wyniki badań, sprzedaży, informacje teleadresowe, najważniejsze informacje z branży. Wieczorem staje się miejscem rozrywki dla ludzi ze świata mediów i marketingu. Reklama w press.pl - jako uzupełnienie kampanii w miesięczniku "Press" - daje możliwość długotrwałego podtrzymania kontaktu z Waszymi klientami. Do Państwa dyspozycji oddajemy możliwość skorzystania ze wszystkich najnowszych i najpopularniejszych form reklamy internetowej.

Cennik | Warunki techniczne

Prenumerata

Miesięcznik "Press" kierowany jest do dziennikarzy, szefów marketingu, pracowników public relations, agencji reklamowych, media planerów oraz wszystkich współpracujących i zainteresowanych mediami. Od 1996 roku prezentuje wydarzenia i media w Polsce i za granicą, materiały warsztatowe dla dziennikarzy, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR, autorskie teksty najlepszych polskich dziennikarzy, prezentuje również firmy i ludzi marketingu.

"Press" wzbogacony jest o raport w formie dodatku. Prezentuje w nich wybrane segmenty rynku mediów, między innymi magazyny lifestylowe, prasę codzienną, poradnikową, ekonomiczno-społeczną.

Od października 2005 roku miesięcznik "Press" jest dostępny również w formie elektronicznej (e-Press). Magazyn "Press" w cyfrowym formacie to ten sam magazyn, który znasz obecnie w wersji papierowej: ma taki sam wygląd i zawartość redakcyjną jak jego drukowany odpowiednik. W App Store "Press" można kupić w wersji na iPada.

Wydawcą miesięcznika "Press" jest Press sp. z o.o. sp.k. / NIP: 779-17-44-917 / KRS 0000316953 Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu / VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego / Kapitał zakładowy - 50.000 zł