Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Juice

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 52,
50-443 Wrocław
al. Lotników 1,
02-668 Warszawa
[email protected]
[email protected]
www: https://j.studio
IMDB: www.imdb.com/search/title/?companies=co0582223
LinkedIn: www.linkedin.com/company/juicepl
Instagram: www.instagram.com/juice.pl
Facebook: www.facebook.com/Juicepl

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Adam Tunikowski – co-founder & CEO
Michał Misiński – partner & managing director
Michał Dwojak Hara – partner & managing director (Tokyo)
Kuba Pietrzak – partner & head of sound production
Simon Astbury – managing director (Shanghai)
Aleksandra Watras – head of new business

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW: 101

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 108 zrealizowanych na zlecenie zagranicznych firm (12 na rynku polskim) i 420 produkcji audio

projekty filmowe:

„Monster”, 2023, reż. Kore-eda Hirokazu, film nominowany w konkursie głównym Festiwalu w Cannes 2023
• „Agent Game”, 2022, reż. Grant S. Johnson
• „A Girl And An Astronaut”, 2022, Netflix
• „The Ex-Wife”, 2022, reż Brian O’Malley, Paramount+
• „Westworld”, 2019-2022, HBO

projekty reklamowe:

GARENA Free Fire – BEATz Go Boom
• Porsche
• BMWi3
• Crowd1
SEVDALIZA – Everything is Everything

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

Szeroko nagradzane projekty studia to:

• animacja „Start with Connection”, zrealizowana na potrzeby kampanii społecznej, nagłaśniającej problem uzależnień wśród młodzieży, wyróżniona na shortliście konkursu Cannes Lions International Festival of Creativity w kategorii Film Craft/Post-production & Animation oraz nagrodzona Webby Awards w kategorii People’s Voice Winner,

• reklama Porsche wyreżyserowana przez Michała Misińskiego z rostera Juice wyróżniona w konkursie ADC 102nd Awards,

• Juice Sound był wyróżniany w rankingu „Studia Postprodukcyjne Roku” przez KTR Klubu Twórców Reklamy.

Między statuetkami studia można znaleźć wyróżnienia z konkursów: Clio Entertainment, AEAF Festival, Golden Lion Awards (Shanghai), Berlin Commercial i Ciclope Asia.

ZASOBY WŁASNE

Juice Sound – studio dźwiękowe z zapleczem doświadczonych specjalistów – inżynierów dźwięku, muzyków, reżyserów, producentów, lektorów i wokalistów. Realizacje studia są doceniane na całym świecie – m.in. złotem na festiwalu Clio Entertainment Awards w Los Angeles, nominacjami w brytyjskim konkursie Music+Sound Awards czy też kilkunastoma statuetkami KTR. Juice Sound regularnie współpracuje z takimi markami jak CD PROJEKT RED, McDonald’s, Dolby, Mitsubishi, Kompania Piwowarska czy Allegro.

Roster reżyserski. Klienci Juice mają dostęp nie tylko do zespołu artystów VFX, ale również reżyserów, którzy posiadają szerokie doświadczenie w sztuce tworzenia efektów wizualnych. Ich techniczne umiejętności, kreatywność i precyzja przekładają się na rezultaty w produkcji.

Sale do kolor korekcji, montażu offline i online

Service production w Japonii – możliwości produkcyjne, by zorganizować plany zdjęciowe w Japonii

ZAUFALI NAM

• Netflix • HBO • Amazon Studios • Sony Entertainment • Porsche • BMW • Mercedes • Coca-Cola • Nike • Dolby

PREZENTACJA FIRMY

Juice to studio postprodukcyjne specjalizujące się w animacji 3D, efektach specjalnych oraz dźwięku. Przez prawie 17 lat swojej działalności studio zrealizowało dziesiątki projektów dla branży filmowej, reklamowej, instytucji artystycznych, edukacyjnych oraz branży gier wideo. W ostatnich latach Juice dynamicznie rozwija się i odnosi sukcesy w postprodukcji i realizacji efektów specjalnych do filmów i seriali.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „MONSTER”

Press

Zespół Juice odpowiadał za efekty specjalne i postprodukcję filmu „Monster” w reżyserii Hirokazu Koreedy, który miał swoją premierę na 76. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes. Film zdobył dwie Złote Palmy i jest to już siódmy raz, kiedy twórczość Koreedy zostaje uhonorowana w Cannes, po wcześniejszych sukcesach „Baby Broker” i „Złodziejaszków”. „Monster” miał swoją premierę w Japonii w czerwcu i ma trafić do amerykańskich kin pod koniec 2023 lub na początku 2024 roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.