Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Papaya Films

KACPER SAWICKI chief executive officer

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Wiślana 8
00-317 Warszawa
www.papaya-films.com
e-mail: [email protected]

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Kacper Sawicki – chief executive officer
Iwona Mnich – executive producer International
Justyna Górniak – chief people & sustainability officer
Jan Mukułowski – head of legal & operations
Monika Jabłońska – head of talent management
Sebastian Jurczek – executive producer
Tomek Skrodzki – executive producer

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 137

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 311

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 165

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

Siódmy tytuł Domu Produkcyjnego Roku KTR 2022 i wiele innych za granicą, m.in. British Arrows, APA Show, Shiny Awards oraz DA&D.

ZASOBY WŁASNE

Najbardziej doświadczony zespół produkcyjny w Polsce, wraz z działami współpracującymi, takimi jak: People & Sustainability, Legal & Intelectual Property, Accounting, Creative oraz Communications.

Międzynarodowy konkurs dla młodych filmowców Papaya New Directors oraz inicjatywa fabularno-dokumentalna Papaya Originals.

Własny roster nagradzanych oraz rozwijających się twórców i twórczyń.

Oddziały produkcji reklamowej i filmowej w Londynie, Nowym Jorku i Lizbonie.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Papaya Roster – niezależny impresariat, który reprezentuje kilkudziesięcioro wyjątkowych twórców i twórczyń: reżyserów/ek, operatorów/ek i fotografów/ek.

Współpracujemy w modelu na wyłączność, zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach.

Reżyserzy/rki: Daniel Jaroszek, Tomek Knittel, Filip Bartczak, Marysia Makowska, Weronika Ławniczak, Wojtek Barczuk, Jan Dybus, Michał Korzewski, Przemek Dzienis

Operatorzy/rki: Michał Dąbal, Igor Połaniewicz, Tomek Ziółkowski, Adrian Kuciel, Marianna Klein, Nikodem Marek, Kuba Stoszek, Bartosz Nalazek

Dir-Dop: Michał Palikot, Kuba Czapczyński

Fotografowie/ki: Kasia Bielska, Szymon Świętochowski, Robert Ceranowicz, Przemek Dzienis, Weronika Ławniczak, Daniel Jaroszek, Wojtek Barczuk, Paula Patocka, Łukasz Pęcak, Marek Ogień

ZAUFALI NAM

• Amazon Prime • Netflix • Canal+ • Nike • H&M • McDonald’s • Jaguar • Samsung • ING Bank • Barclay’s

PREZENTACJA FIRMY

Papaya Films jest innowacyjnym studiem filmowym i reklamowym z oddziałami w Polsce, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz Portugalii. W ciągu siedemnastu lat działalności wyprodukowaliśmy blisko 4 tys. kampanii reklamowych dla lokalnych i międzynarodowych klientów, realizując kontent zarówno do TV i kin oraz platform streamingowych, jak i mediów społecznościowych. Z pasją tworzymy również teledyski, filmy fabularne, dokumentalne oraz seriale. Od ponad 10 lat wspieramy młodych filmowców, prowadząc konkurs Papaya New Directors, współpracując z polskimi i międzynarodowymi szkołami filmowymi oraz reprezentując tych najbardziej uzdolnionych w ramach inicjatywy Papaya Roster. Nasze produkcje fabularne, serialowe i dokumentalne oglądane są na całym świecie, m.in. na takich platformach jak Apple+, Prime Video, Netflix czy Canal+.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „LEPSZA STRONA ZIMY / BURGER DRWALA”
KLIENT: MCDONALD’S
AGENCJA: DDB WARSZAWA

Press

Już piąty rok – razem z DDB Warszawa – realizowaliśmy zimową kampanię McDonald’s zapowiadającą Burger Drwala. Zaczynaliśmy od kuli śnieżnej w Lublinie, w kolejnych latach budowaliśmy zjeżdżalnię lodową w Gdańsku, restaurację lodową w Toruniu, a w 2022 roku podnieśliśmy poprzeczkę jeszcze wyżej – ubraliśmy ustroński McDonald’s w sweter. Ponad 22 kilometry włóczki zostało wykorzystane do otulenia restauracji, gdzie podczas 28 dni budowy dekoracji zarówno zewnętrzna fasada, jak i wewnętrzne elementy zostały przyobleczone w miękkie warkocze. W efekcie powstała najbardziej przytulna restauracja w Polsce, która najpierw pojawiła się w naszej kampanii reklamowej, a następnie została otwarta dla wszystkich zainteresowanych „Lepszą stroną zimy”.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.