TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Frenzy

JĘDRZEJ STĘSZEWSKI członek zarządu

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
www.frenzy.pl
FB: https://www.facebook.com/FrenzyGG
Twitter: https://twitter.com/frenzypl
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/teamfrenzygg

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Jędrzej Stęszewski – członek zarządu
Michał Brzemiński – dyrektor operacyjny

ROK POWSTANIA: 2015

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 110

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 525 (duża liczba dni zdjęciowych wynika z faktu, że w 2022 roku niejednokrotnie realizowaliśmy projekty jednocześnie w trzech studiach oraz w lokalizacjach zewnętrznych)

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 107 (podobnie jak w przypadku dużej liczby dni zdjęciowych)

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

• Mixx Awards za realizację projektu „Warka Planet of Gamers Cup 2022” w kategoriach: Games & Esports oraz Brand Awareness and Positioning.

ZASOBY WŁASNE

Do naszej dyspozycji mamy Studio 500 m2, znajdujące się w kompleksie realizacyjno-produkcyjnym Łubinowa 4A. Na wyposażenie studia składa się m.in. reżyserka z czterema torami kamerowymi, zespół ścian wizyjnych, system 24 kamer automatycznych, system graficzny Xpression, system obsługi oświetlenia GrandMa, wysięgnik kamerowy MovieBird i slider automatyczny 4m.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Z uwagi na to, że nasze działania w dużej mierze koncentrują się na realizacji programów o tematyce gamingowej i produkcji transmisji z turniejów esportowych, nasz model współpracy z reżyserami opiera się na projektowej współpracy przy realizacji produkcji dla klientów zewnętrznych.

ZAUFALI NAM

Realizujemy projekty dla znanych i cenionych marek endemicznych i nieendemicznych. Pracowaliśmy m.in. dla: • Polsat Games • Alior Bank • Logitech Grupa Żywiec • Opera • Orbit • HyperX • KitKat • Redbull • Riot Games.

PREZENTACJA FIRMY

FRENZY odpowiada m.in. za realizację autorskich formatów dla kanału Polsat Games, tworzy wydarzenia związane z esportem i gamingiem, produkuje transmisje z rozgrywek i wdraża kampanie reklamowe. Przykładowe projekty realizowane przez firmę to Ultraliga (profesjonalna europejska liga w „League of Legends”), premiera telewizyjna gry „Cyberpunk 2077” i teleturniej Hot Tab Hero Polska realizowany dla Dentsu Polska i Opera GX. Z uwagi na duże zaplecze techniczne jesteśmy w stanie podjąć się bardzo zaawansowanych realizacji, czego przykładem jest produkcji reality show „Farma” emitowanego na kanale Polsat. Oprócz projektów komercyjnych zawsze znajdujemy czas, aby zrobić coś dobrego. Przykładem takich działań są transmisje charytatywne na rzecz Ukrainy (akcja Dom dla Ukrainy) oraz ofiar trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii.

Rdzeń naszej działalności to produkcja telewizyjna i wideo. Na naszej głowie spoczywa cały proces realizacji powierzonego nam zadania, bez względu czy jest to program publicystyczny, premiera gry, wydarzenie na żywo, reklama, teleturniej, teledysk czy film dokumentalny. Klient może do nas przyjść z gotowym pomysłem albo rzucić luźne hasło, do którego dobudujemy historię i zaprezentujemy ją w najbardziej spektakularny sposób. Pracujemy w teamie najlepszych specjalistów w branży. Projekty realizowane są w kooperacji kilku działów – począwszy od kreacji, przez redakcję, grafikę, produkcję i technologię, a na postprodukcji kończąc. A to wszystko pod czujnym okiem project managerów. Dodatkowo nasz dział marketingu wspiera klientów w promocji w kanałach social media i w obszarze działań PR. W zależności od realizowanego projektu do Frenzy dołączają zaufani freelancerzy – reżyserzy, operatorzy, realizatorzy wizji, scenografowie, show runnerzy czy wreszcie komentatorzy, aktorzy i prowadzący.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

Naszą sztandarową realizacją jest turniej esportowy Ultraliga, produkowany od 2018 roku, emitowany na kanałach Polsat Games. Oprócz transmisji na żywo ze studia produkujemy dodatkowe formaty reporterskie i lifestylowe, które budują zainteresowanie wokół rozgrywek. W 2022 roku zrealizowaliśmy 5 turniejów spod szyldu Ultraliga w gry, których sumaryczna oglądalność w telewizji i internecie przekroczyła 10 mln wyświetleń i 3,5 mln obejrzanych godzin.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „WARKA PLANET OF GAMERS CUP 2022”
KLIENT: GRUPA ŻYWIEC
PROJEKT REALIZOWANY WE WSPÓŁPRACY Z GAMESET, 2012 AGENCY I STARCOM

Press

Warka Planet of Gamers Cup 2022 to wyjątkowy projekt, którego celem było dotarcie do młodszej grupy klientów. Osią działania była współpraca ze znanymi influencerami ze świata gamingu, którzy mierzyli się w turnieju esportowym zorganizowanym specjalnie na potrzeby tego wydarzenia. Do zadań FRENZY należało przygotowanie formatu rozgrywek w wybrane przez klienta i partnerów gry, realizacja materiałów wideo promujących event, a także kompleksowa produkcja wydarzenia.

Turniej został zrealizowany w studiu o powierzchni 500 m2, które zostało odpowiednio przygotowane i zaaranżowane. FRENZY zadbało o identyfikację audiowizualną, produkcję transmisji na kanały Polsat Games w telewizji i internecie oraz jej komunikację na kanałach społecznościowych stacji. Przy projekcie brało udział ponad 30 naszych pracowników w tym operatorów, realizatorów, grafików i techników.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.