Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Graffiti Films

SZYMON GRUSZECKI współwłaściciel, FRANCISZEK ROGALA współwłaściciel, KACPER WANTOŁA współwłaściciel

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Górnośląska 16/21
00-432 Warszawa
www.graffiti.film

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Szymon Gruszecki – współwłaściciel
Kacper Wantoła – współwłaściciel
Franciszek Rogala – współwłaściciel

ROK POWSTANIA: 1995

LICZBA PRACOWNIKÓW: 24

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: ok. 100

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: ok 85

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

• KTR, Effie, Kreatura
• Nominacje na zagranicznych festiwalach, m.in. Sharks Awards, Immortals

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Pracujemy ze wszystkimi dostępnymi reżyserami, impresariatami oraz agentami na rynku lokalnym i światowym.

ZAUFALI NAM

• Néstle • Orange • Unilever • Techland • Triumph • Grupa Żywiec • Lego • Millennium

PREZENTACJA FIRMY

Dom produkcyjny specjalizujący się we wsparciu komunikacji marketingowej. Produkcja materiałów audio/wideo do ATL, digital, sesje foto, branded content, kampanie społeczne, inne krótkie formy wideo, animacje, na teledyskach (nie) kończąc. Na rynku od 1995 roku. Od 2018 roku nowi właściciele firmy z sukcesem umacniają jej pozycję na lokalnym oraz serwisowym rynku.

Rok 2022 to poszerzenie kompetencji serwisowych. W 2023 roku robimy swoje, kontynuujemy wytyczoną ścieżkę i nie oglądamy się na innych.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

„Gra w butelkę”, 2022, m.st. Warszawa.
Wideo do kampanii społecznej pokazującej zgubne skutki spożywania alkoholu przez nieletnich. Ważny temat na naszym własnym podwórku. Do filmu, kampanii digital i BTL powstała przygotowana pod OOH ruchoma instalacja wisząca w centrum miasta.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „MOŻNA ZWARIOWAĆ I ŻYĆ NORMALNIE”
KLIENT: FUNDACJA MOŻNA ZWARIOWAĆ

Press

„Można zwariować i żyć normalnie” – to równocześnie hasło kampanii społecznej, której celem było nawiązanie dialogu, a w dalszej perspektywie – zmiana postrzegania zdrowia psychicznego i podniesienie dotyczącej go świadomości. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, m.in. w podcaście o tym samym tytule. W projekcie wzięło udział wielu artystów, którzy swoim zaangażowaniem i wizerunkiem wspierali kampanię. Scenariusz przygotował Igor Leśniewski, który również wyreżyserował spot, a autorem zdjęć był Konrad Bloch.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.