Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Moon Films

JAKUB RANIK co-owner/ executive producer, MAGDA BETLEJEWSKA founder / co-owner / executive producer

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Mokotowska 51/53 lok. 13 00-542 Warszawa
Kontakt: [email protected]
https://moonfilms.tv
https://www.instagram.com/the_moonfilms/
https://www.linkedin.com/company/moon-films/
https://www.facebook.com/moonfilmswarsaw

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Magda Betlejewska – founder / co-owner / executive producer
Jakub Ranik – co-owner/ executive producer

ROK POWSTANIA: 2016

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 16

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 88

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 68

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

• KTR: 3 x Złoto dla projektu Gdańsk Miastem Równości (Use of Orignal Music, Casting, Direction)
1x Złoto dla teledysku Rysy „Kilo ” (Direction)
2x Srebro dla projektu PUMA „Bez Porównania” (Direction, Casting)
2x Srebro dla projektu Gdańsk Miastem Równości (Cinematography, Production Excellence)
1 x Brąz dla projektu Allegro „To, co najważniejsze” (Use Of Licenced / Adapted Music)
• Polish Music Vide Awards – Sevphoe „Immersion” – nagroda w kategorii EXTRA

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

MOON FILMS reprezentuje reżyserów polskich i zagranicznych oraz współpracuje z freelancerami.

Nasi reżyserzy to: Justin Reardon, Camille Marotte, Ben Jacks, Trevor McMahan, Maged Nassar, Kyle Lewis, Fackrell Brothers, Jason van Bruggen, Paweł Jermak, Kasia Grabek, Gonia Pawińska, Ivan Bambalin

MOON Films reprezentuje również fotografów: Ina Lekiewicz, Łukasz Dziewic oraz kompozytora Rafała OERa Skibę.

ZAUFALI NAM

• Allegro • Kompania Piwowarska (Lech, Tyskie, Żubr) • Puma • Lotus • Canal + • Martini • Dom Development • SBM • Vogue • Uniqa

PREZENTACJA FIRMY

MOON FILMS to nie tylko firma, to połączenie ludzi, idei i umiejętności, którego głównym celem jest partnerskie podejście do klienta przy zachowaniu najwyższych standardów w produkcji.

Wierzymy, że wszystko zaczyna się od świetnego scenariusza. Podchodzimy kreatywnie do całego procesu, znajdując nieszablonowe rozwiązania. Produkujemy filmy reklamowe, krótkometrażowe, fabularne, teledyski i branded content. W 2022 roku zrealizowaliśmy zdjęcia w Polsce oraz za granicą. Stworzyliśmy reklamę dla marki Lotus, by powiększyć nasze kompetencje i portfolio o spot automotive. Naszym dużym sukcesem była kampania dla Miasta Gdańska pod tytułem „Gdańsk miastem równości”, która została wyróżniona 5 nagrodami KTR. MOON Films został też drugim domem produkcyjnym roku.

W 2022 MOON Films otworzył kolejny zagraniczny oddział, tym razem w Madrycie i planuje rozwój na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem Hiszpanii.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• „Lech Hip Hop Festival” – 2022 – LECH – teledysk promujący Lech Hip Hop Festival – reż. Gonia Pawińska
• Sevphoe „Acapulco” – 2022 – Seven Phoenix – video art, zapowiedź nowych działań muzycznych, reż. Piotrek Matejkowski
• Dawid Podsiadło „To, co masz Ty!” – 2022 – teledysk dla Dawida Podsiadły – reż. Filip Załuska
• Dawid Podsiadło „Mori” – 2022 – teledysk dla Dawida Podsiadło – reż. Tadeusz Śliwa
• Vogue x Gucci – sesja zdjęciowa oraz okładkowa dla Vogue Polska – fotograf Ina Lekiewicz

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „SHAOLIN”
KLIENT: KOMPANIA PIWOWARSKA / LECH
AGENCJA: BARDZO
REŻYSER: JUSTIN REARDON

Press

Zdjęcia do reklamy zostały zrealizowane w Tajlandii z udziałem lokalnej obsady. Ideą kreatywną było stworzenie filmu nawiązującego do estetyki filmów kung-fu.

TYTUŁ: „OGARNIJ PO SWOJEMU”
KLIENT: ALLEGRO
AGENCJA: OGILVY
REŻYSER: KRZYSIEK GRAJPER

Press

Celem kampanii Allegro „Ogarnij po swojemu” była zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z oraz przekonanie młodych ludzi, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają. Głównym nośnikiem komunikacji był minutowy film zrealizowany w formie manifestu w reżyserii Krzysztofa Grajpera.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.