GPD Film Studio

ANNA JUST board member
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Św. Antoniego 8
62-080 Swadzim
gpdfilmstudio.pl
instagram.com/gpd_filmstudio
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Anna Just – board member
Mirella Radecka – business unit director & creative director
Agnieszka Półtorak – chief operating officer
Anna Błażejewska – client service director

MIRELLA RADECKA business unit director & creative director
ROK POWSTANIA: 2011
LICZBA PRACOWNIKÓW: 75
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 280
LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 631
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2022 – wyróżnienie za kampanię Kinderkraft Nature Vibes dla naszego klienta 4Kraft w kategorii: Techniki – Zdjęcia filmowe.
ZASOBY WŁASNE
GPD Film studio to 10 hal produkcyjnych o łącznej pow. 5,5 tys. m2, studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o pow. 200 m2, garderoba i rekwizytornia z ponad 20 tys. przedmiotów, magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 11 stacji montażowych i 3 stacje kolorystyczne DaVinci Resolve. Czyli wszystko, czego potrzeba do zrealizowania briefu in-house.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
5 reżyserów in-house plus współpraca z reżyserami zewnętrznymi.
ZAUFALI NAM
• Lidl (na 26 krajów) • Lorenz Bahlsen oddział PL i DE • MK Cafe • Mlekpol • Lisner • BricoMarché • Delecta • 4Kraft • SGB • OneDayMore

ANNA BŁAŻEJEWSKA client service director
PREZENTACJA FIRMY
Specjalizujemy się w dużych kampaniach reklamowych 360° oraz masowej produkcji kontentu foto i wideo, zwłaszcza dla e-commerce. Każdego roku realizujemy ponad 1,5 tys. produkcji w Polsce i za granicą. Biuro produkcyjne w Barcelonie daje nam możliwość odpowiadania na potrzeby produkcyjne przez cały rok, a nasze zasoby własne w podpoznańskiej siedzibie pozwalają na szybką i elastyczną reakcję na potrzeby klientów, a także optymalizację budżetu. Aktualnie stawiamy na rozszerzenie kompetencji działu animacji oraz intensywny rozwój kompetencji 3D.
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
• Produkcja formatu reels dla takich marek jak Lidl Polska, John Dog i OneDayMore,
• Kampania digital Nature Vibes dla Kinderkraft,
• Kuchnia Lidla
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU
TYTUŁ: „SZKOŁY PEŁNE TALENTÓW Z ANNĄ I ROBERTEM LEWANDOWSKIMI”
KLIENT: LIDL POLSKA
AGENCJA: GPD AGENCY

Do robienia niezwykłych spotów reklamowych też trzeba mieć talent! Wykazaliśmy się nim w ubiegłym roku, tworząc teaser, spot główny i teledysk z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich w ramach akcji „Szkoły pełne talentów”. Promowała ona program lojalnościowy sieci sklepów Lidl.
Produkcja była nie lada wyzwaniem: wszystkie trzy spoty powstawały w tym samym czasie, a same zdjęcia zajęły sześć dni, na kilku lokacjach w Warszawie. Jednak zanim ruszyły prace, zorganizowaliśmy casting, w którym udział wzięło 750 dziecięcych modeli, spośród których wyłoniliśmy 150 szczęśliwców. Nasza location manager odwiedziła 27 szkół, by znaleźć tę jedyną, w której powstały zdjęcia. Ujęcie z Robertem Lewandowskim na stadionie zostało nakręcone na 1140 m2 blue screenie z użyciem 55-metrowego dźwigu oświetleniowego. Kluczowym był etap postprodukcji i praca naszego zespołu specjalistów 3D, VFX i CG: sam render stadionu zajął setki godzin.
W zespole produkcyjnym znaleźli się m.in. Szymon Pawlik (reżyser), Michał Englert (DOP), Agnieszka Konopka (choreografia) oraz czuwająca nad całością Agata Andrzejczak (head of production).
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
