Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Watchout Studio

KRZYSZTOF TEREJ wspólnik, członek zarządu, producent

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Obserwatorów 7, 02-714 Warszawa,

www.watchoutstudio.pl, @watchout_studio

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Krzysztof Terej – wspólnik, członek zarządu, producent

ROK POWSTANIA: 2007

LICZBA PRACOWNIKÓW: 21

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 137 (44 reklamowych)

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 23

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

Złote Lwy Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, Orzeł – Najlepszy film, Nagroda KIPA za najlepszy debiut producencki, Złoty Pazur „Inne Spojrzenie” Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Srebrny Miecz KTR za kampanię społeczną dla Sexed.pl

ZASOBY WŁASNE

Licencje filmowe

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Watchout Studio współpracuje z uznawanymi twórcami reklamowymi oraz stale angażuje młode talenty z branży filmowej. Dzięki szerokiej sieci freelancerów jest w stanie elastycznie dostosować się do różnorodnych potrzeb klientów oraz agencji, a także zapewnić realizację każdego skryptu na najwyższym poziomie.

ZAUFALI NAM

• Castorama • RTV Euro AGD • Fortuna • Grupa Żywiec • Polpharma • ING Bank Śląski • Lipton • PKO Bank Polski • Škoda • Herbapol

PREZENTACJA FIRMY

Od prawie dwóch dekad Watchout Studio opowiada i kreuje historie, produkuje filmy, które zdobywają najważniejsze nagrody, ale również cieszą się popularnością wśród widzów. W tworzeniu projektów zawsze przywiązuje wagę do oryginalnej obsady, wyrazistej fabuły i współpracy z najlepszymi wschodzącymi talentami.

Studio wykorzystuje swoje doświadczenie filmowe przy współpracy z markami oraz agencjami reklamowymi, realizując tradycyjny content reklamowy oraz nieoczywiste działania, które można określić mianem „branded stories”. Dział reklamowy Watchout Studio oferuje możliwość maksymalizacji celów marketingowych poprzez dostarczenie szytych na miarę kreatywnych rozwiązań i dobrze opowiedzianych historii, które budują wartość marki.

Docenieniem dla Watchout Studio są liczne nagrody, w tym Srebrny Miecz w Konkursie KTR. Wyróżnienie to jest dowodem na skuteczność działań studia i ich wartość w branży reklamowej. Watchout Studio stale rozwija swoje kompetencje i technologie, co pozwala na oferowanie coraz szerszego zakresu usług.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• Konkurs „Wyobraź sobie” – nagrodzenie autorów najlepszych pomysłów filmowych.
• Nagroda dla Producenta/tki Roku im. Piotra Woźniaka-Staraka wręczana przez Polską Gildię Producentów
• Serial „Infamia”, 2023, Netflix
• Film „Apokawixa”, 2022, na zlecenie Warner Bros. Discovery,
• Film „Prime time”, 2021, Netflix
• Film „Ukryta gra”, 2019, koprodukcja Canal+, TVN
• Film „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, 2017, koprodukcja TVN
• Film „Bogowie”, 2014, koprodukcja TVN

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „FORTUNA SPRZYJA TYM, KTÓRZY GRAJĄ”
KLIENT: FORTUNA
AGENCJA: AGENCJA PUNCHLINE

Press

Najciekawszym projektem reklamowym roku 2022 była dla nas kampania „Fortuna sprzyja tym, którzy grają”. Proces tworzenia nowej platformy reklamowej był wymagający, ale też niezwykle kreatywny. Główną postacią kampanii została Bogini Fortuna, która zniechęcona boskim życiem, postanowiła zejść na ziemię, by poczuć emocje, jakie przeżywają ludzie, oglądając wydarzenia sportowe. Reżyserem spotów był Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć Michał Englert. Podczas czterech dni zdjęciowych w ośmiu różnych lokacjach zrealizowano sceny, w których wzięło udział ponad 60 aktorów. Poza samym procesem realizacji warto podkreślić, że za postprodukcję obrazu odpowiadał Televisor, a za dźwięk studio Głośno. Cała kampania reklamowa była nie tylko fascynującym procesem twórczym, ale również niesamowitą filmową przygodą. Dzięki niemu Bogini Fortuna zyskała nową, niezwykle ludzką perspektywę, a widzowie mogli poczuć emocje, które towarzyszą oglądaniu wydarzeń sportowych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.