Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

LEMON

JAROSŁAW GAJEWSKI prezes zarządu

ADRES, KONTAKT

02-203 Warszawa, ul. Kurhan 11
office@lemonfilm.pl
www.lemonfilm.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Jarosław Gajewski – prezes zarządu
Maciej Czapiewski, Paweł Stawiński – członkowie zarządu

ROK POWSTANIA: 1999

LICZBA PRACOWNIKÓW: 20

KRÓTKO O FIRMIE

Lemon specjalizuje się w tworzeniu filmów reklamowych, ale posiadamy również doświadczenie i wiedzę w dziedzinie produkcji korporacyjnej, edukacyjnej i dokumentalnej. W ostatnich latach duża część naszych projektów to branded content i produkcje na potrzeby kampanii digitalowych. Ponadto zapewniamy pomoc i wsparcie przy tworzeniu scenariuszy i storyboardów, jak również w zakresie kreatywnego podejścia do procesu produkcji.

Press

MACIEJ CZAPIEWSKI członek zarządu

Press

PAWEŁ STAWIŃSKI członek zarządu

ZASOBY WŁASNE

Lemon Studio dysponuje własnym sprzętem filmowym. Oferuje również usługi postprodukcyjne (online, offline, grading, animacja) i wsparcie koordynatorów postprodukcji.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpraca z reżyserami reprezentowanymi przez agencje i freelancerami.

ZAUFALI NAM:

•CCC
•Oshee
•Lidl
•Alior Bank
•Wawel SA
•Ferrero
•Aflofarm
•L’Oréal
•AmRest
•Totalizator Sportowy

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „GO FOR MORE”
ROK PRODUKCJI: 2015–2019
KLIENT: CCC

Najciekawszą realizacją Lemon Studio z ostatnich lat są materiały dla kampanii „Go For More” dla marki CCC, jednej z największych detalicznych spółek obuwniczych na świecie. Z CCC współpracujemy nieprzerwanie od 2013 roku, a realizacja obejmuje produkcję serii filmów reklamowych i sesji zdjęciowych. Produkowane materiały wykorzystywane są w telewizji, kanałach digitalowych (w tym social mediach) i na cyfrowych nośnikach digital signage zlokalizowanych w stacjonarnych punktach sprzedaży. Zdjęcia z sesji używane są również w materiałach drukowanych (POS, prasa) i kampaniach offline (outdoor). Proces jest dużym wyzwaniem logistycznym i produkcyjnym ze względu na konieczność dostosowania lokacji do pory roku, dla której realizowana jest dana kampania. W efekcie tego zdjęcia dotychczas miały miejsce w 10 krajach na trzech kontynentach.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.