Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Ringier Axel Springer Polska

MARIUSZ WĄSIŃSKI chief revenue officer

BIURO REKLAMY

Mariusz Wąsiński
chief revenue officer

Kontakt
tel. 22 778 66 00
[email protected]
Reklama.ringieraxelspringer.pl/

Kluczową zmianą na rynku reklamowym w tym roku będzie na pewno zmierzch ery 3rd party cookies. W RAS Polska jesteśmy na to dobrze przygotowani. Jako wydawca dysponujemy jakościowymi danymi 1st party. Wdrażamy również rozwiązania dostępne na rynku, jak i własne, autorskie oraz oferujemy naszym klientom wsparcie merytoryczne w procesie przejścia przez zmianę.

W dobie rosnącej liczby fake newsów, ruchu generowanego przez boty (dezinformacja i misinformacja były wskazywane jako główne wyzwania w skali lokalnej i globalnej na World Economic Forum 2024), czy niebezpiecznego kontekstu dla komunikacji marek jeszcze silniej wierzymy w naszą strategię opartą na jakościowym dziennikarstwie, jakościowym zasięgu oraz bezpiecznym i skupiającym uwagę otoczeniu komunikacji. Przekazy partnerów reklamowych powinny być częścią dobrego doświadczenia i satysfakcji użytkowników.

W tym roku będziemy dalej eksplorować możliwości oraz poszukiwać efektywności we wdrożeniach AI. W naszych produktach i usługach sztuczna inteligencja jest obecna od wielu lat. W ub.r. ujęliśmy nasze podejście i działania związane z AI w strategii „3xO – odważnie, oryginalnie, odpowiedzialnie”. Współtworzymy także rynek zastosowań AI w komunikacji reklamowej poprzez edukację jego uczestników.

Rynek digital od dawna nie opiera się na wyścigach o miesięczne wyniki. Prawdziwą siłą jest umiejętność długofalowego budowania efektywnych rozwiązań wspierających rozwój biznesu klientów. Wielu graczy posiada silne, ale punktowe rozwiązania. Wyróżnikiem oferty RAS Polska jest to, że stawiamy na bogatą kompozycję, którą tworzymy z wysoko zasięgowych kampanii, działań budujących wizerunek marek, bezpiecznego i jakościowego kontekstu dla komunikacji naszych partnerów oraz mierzalnych efektów.

Wyróżnia nas również stale rozwijana oferta handlowa portfolio prasowego RAS Polska, którą tworzymy, analizując potrzeby czytelników oraz wsłuchując się w głos naszych klientów.

W ub.r. wprowadziliśmy nową strategię opartą na podejściu customer experience. U jej podstaw jest umocnienie działania bazującego na uważnym słuchaniu oraz zrozumieniu realnych potrzeb klientów i idąca za tym kompleksowa optymalizacja interakcji pomiędzy partnerami biznesowymi a naszym Biurem Reklamy podczas całego procesu customer journey.

MEDIA

Internet: Onet.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 16,8 mln, Businessinsider.pl – RU: 9,6 mln, Ofeminin.pl – RU: 3,6 mln, Noizz.pl – RU: 1,2 mln, ponad 20 innych serwisów internetowych – łączny zasięg Grupy RAS Polska – niemal 21 mln RU (Gemius/PBI, Mediapanel, I 2024)

Prasa: „Fakt” – czytelnictwo przeciętnego wydania (CPW): 644 201 osób, „Newsweek Polska” – CPW: 470 804 osoby, „Forbes” edycja polska – CPW: 151 510 osób oraz inne tytuły prasowe – łączny zasięg RAS Polska: niemal 1,2 mln czytelników (PBC, I–XII 2023)

Eventy: Gala Mistrzów Sportu, Diamenty magazynu „Forbes”, Ranking miesięcznika „Forbes” „100 Najbogatszych Polaków”, Ranking Banków, Kongres Polskiego Kapitału, Kongres Firm Rodzinnych, Kongres Zdrowia, Kongres Polskiej Infrastruktury i in.

Projekty: Onet Impact Academy – cykl konferencji i seminariów nt. digital marketingu, platforma Impact Academy Premium – bezpłatne repozytorium materiałów i nagrań z wydarzeń Onet Impact Academy

NAGRODY

Biuro Reklamy Internetowej Roku 2023, 1. miejsce w kategorii dzienniki, wyróżnienie w kategorii magazyny – raport MMP, Najbardziej opiniotwórcza grupa mediowa w Polsce w 2023 roku – raport IMM, Onet liderem zaufania wśród mediów internetowych – „Digital News Report 2023”, Reuters Institute, Onet Marką Marek i najsilniejszym brandem w kategorii portali internetowych – Top Marka 2023, „Press” i PSMM Monitoring & More, Onet liderem zasięgu, „Newsweek Polska” liderem zaufania wśród tygodników, miejsca na podium lub wyróżnienia dla polskiej edycji „Forbesa”, „Faktu”, Fakt.pl i Newsweek.pl – Superbrands i Business Superbrands Polska 2023

RAS Polska jest członkiem IAB Polska, IAA Polska, Fundacji Digital Poland, International News Media Association

HIT 2023

Wyróżnikiem oferty Biura Reklamy RAS Polska jest niezmiennie content marketing. W ub.r. odnotowaliśmy znakomitą dynamikę w obszarze performance. Największą efektywność zyskaliśmy w kampaniach klientów z wpiętym pixelem RASP. Umacnialiśmy pakiet rozwiązań skutecznie budujących i wzmacniających intencję zakupową oraz domykających ścieżkę zakupową.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.